آخرین اخبار
اشتراک گذاری
31 July 2019
کد مطلب : 32822

نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کهگیلویه و بویراحمد از جذب صددرصدی اعتبارات تخصیصی اسناد خزانه اسلامی استان در سال ۹۷ خبر داد.

غضنفر آرام گفت: از محل بند “ب” و بند ” ه” اعتبارات اسناد خزانه اسلامی, مبلغ ۳۴۵ میلیارد تومان به استان کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافت که با برنامه ریزی و تلاشهای صورت گرفته صددرصد این مبلغ جذب گردید.

وی بیان داشت:  اعتبارات اسناد خزانه اسلامی شیوه و روشی خوب و مطمئن برای پرداخت بدهی های دولت به پیمانکاران و طلبکاران میباشد که دستگاههای اجرایی استان میتوانند با استفاده از ظرفیت این اسناد نسبت به پرداخت بدهی های خود به ذینفعان بابت طرح های تملک دارائیهای سرمایه ای اقدام نمایند و این اسناد با قیمت اسمی و در سررسید معین به ذینفعان پرداخت میگردد و قابلیت خرید و فروش در فرابورس و بازارهای ثانویه را دارد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی پیمانکاران ، بخش خصوصی و فعالان اقتصادی را بازوان توانمند دولت در انجام طرح های عمرانی در راستای آبادانی کشور برشمرد و افزود: ما به دنبال رفع مشکلات و پرداخت مطالبات و توانمندی بیش از پیش پیمانکاران و فعالان اقتصادی هستیم و در این شرایط که با مشکلات اعتباری و بودجه ای روبرو هستیم، اسناد خزانه اسلامی فرصت ارزشمندی برای تسویه بدهی های دولت به طلبکاران و پیمانکاران هست و باید از این فرصت ارزشمند نهایت استفاده را در راستای حل مشکلات اقتصادی استان ببریم.

آرام با تاکید بر ضرورت همت و تلاش بیشتر دستگاههای اجرایی استان برای جذب اعتبارات اسناد خزانه اسلامی در سال ۱۳۹۸ یادآور شد: تاکید استاندار محترم در راستای حل مشکلات پیمانکاران و نیز رونق طرحهای عمرانی در جذب و استفاده بهینه از اعتبارات اسناد خزانه اسلامی است و قطعا با استفاده از این شیوه و ابزار مالی که مورد تائید و تاکید  وزارت امور اقتصادی و دارایی برای تامین منابع مالی طرحهاست خواهیم توانست گامی مهم و اثرگذار در راستای رشد و توسعه اقتصادی استان برداریم.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی اظهار داشت: از الان نیز توجه و تلاش ما معطوف به برنامه ریزی در راستای جذب اعتبارات سالجاری است و در این راستا با تعامل و هماهنگی با مدیریت ارشد استان انشاء اله خواهیم توانست گامهای خوب و اثربخشی برداریم.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *