آخرین اخبار

واکنش صریح استاندار در مورد تغییر نام استان کهگیلویه و بویراحمد

اگر استدلال های محکمی آورده شود که تغییر نام استان به ضرر استان خواهد شد قطعا در جلسه بعد این شوره بحث را خاتمه خواهیم داد.

اشتراک گذاری
15 November 2016
کد مطلب : 3214

سید موسی خادمی استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد در رابطه با بحث تغییر نام استان گفت: استان مدت هاست درگیر این مسئله است و طبیعیست که مخالف و هم موافق هایی داشته باشد لذا اگر کاری قرار است انجام شود باید انجام بگیرد.

خادمی در ادامه گفت: مشکل این است که در بیرون از استان به خاطر تلفظ بد و گاهی هم در نوشتن و مشابهت با اسم چند استان دیگر و حتی در بین مدیران ارشد استان نیز اتفاق می افتد و این تغییر نام می تواند بهانه ای برای بازیابی خود استان نیز باشد.

خادمی افزود: در این رابطه مقالات زیادی چاپ شده و افرادی نیز اظهار نظر کردند و اگر استدلال های محکمی آورده شود که تغییر نام استان به ضرر استان خواهد شد قطعا در جلسه بعد این شوره بحث را خاتمه خواهیم داد.

وی در ادامه گفت: یک ماه پیش نامه ای برای وزیر محترم کشور تنظیم و ارسال شد که در محتوای نامه آورد شد  این موضوع در استان هم موافق و هم مخالفت هایی دارد که می تواند به همه پرسی گذاشته شود و در کنار صندوق انتخابات ریاست جمهوری و شورای آینده، صندوقی به عنوان تغییر نام استان تعبیه شود که البته فعلا در حد یک پیشنهاد است و قطعا برای عملی شدن این موضوع از صاحبنظران،دانشگاهیان،نخبگان و متخصصان دعوت می شود تا در این رابطه بحث و گفتگو کنند و بعد نتیجه گیری شود.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

۲ responses to “واکنش صریح استاندار در مورد تغییر نام استان کهگیلویه و بویراحمد”

  1. همشهری says:

    آره .. متوجه هستیم داغون کردی مارا استعفا بده

  2. اسپر says:

    فقط مردونگی کنیدوباتغییرنام استان بااصالتمان ، ننگی برای خودتان به یادگارنگذارید.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *