آخرین اخبار
اشتراک گذاری
28 July 2019
کد مطلب : 29777

پروژه بیمارستان چرام در سال ۹۶ بدون رعایت مصالح قانونی و صرفا از طریق  نماینده و رئیس دانشگاه به صورت شفاهی به پیمانکار واگذار شد.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این مطلب گفت: در بیمارستان چرام مشکلات جدی وجود داشت که امیدواریم بتوانیم آنها را حل نماییم . پرویز یزدان پناه افزود: این پروژه در سال ۹۶ بدون رعایت مصالح قانونی و صرفا از طریق نماینده و رئیس دانشگاه بدون هیچ گونه موافقتنامه و مناقصه ای به صورت شفاهی به یک پیمانکار واگذار کردند که بعد از چند ماه فعالیت پروژه ، سازمان بازرسی و دیوان محاسبات به این نحوه واگذاری امور پیمانی بیمارستان اعتراض داشتند وتقریبا می توانیم بگوییم یک سال و نیم گذشته این پروژه به خاطر عدم رعایت قانون تعطیل بوده است.
وی در ادامه به تلاش به برای فعال نمودن مجدد پروژه اشاره کرد و گفت: در طی یک تا دو ماه گذشته رایزنی های فشرده ای با دیوان محاسبات سازمان بازرسی و دادرسی استان داشته باشیم و به این نتیجه رسیدیم که رعایت قانون در این مساله نشده و قرار شد با پیمانکار پروژه بشینیم و به یک جمع بندی و توافقی برسیم .
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با اعلام اینکه پیمانکار از پروژه خارج خواهد شد گفت: با رعایت مسایل قانونی ده روزی است که با پیمانکار به توافق رسیدیم که کارکرد پیماکار را در اختیارش قرار دهیم و ایشان از پروژه خارج شود و هماهنگی های لازم شده که بتوانیم در طول بیست روز آینده از طریق مناقصه به پیمانکار جدید واگذار شود.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان در ادامه به وضعیت سرمایشی اورژانس بیمارستان امام خمینی دهدشت نیز گریزی زد و گفت: مرکز اورژانس بیمارستان امام خمینی دهدشت در سال ۱۳۹۳ ازمنابع طرح تحول سلامت شروع شد و در سال ۱۳۹۷ به اتمام رسید.
پرویز یزدان پناه در ادامه گفت: یکی از تجهیزاتی که لازم بود در این مرکز نصب نصب شود تجهیزات سرمایشی یا همان چیلر بود که نزدیک به دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان هزینه داشت که متاسفانه در طول هشت ماه گذشته منابعی به شرکت طرف قرار داد پرداخت نشد . در طی بیست روز گذشته منابعی در اختیار شرکت قرار گرفت . وی افزود: دوستانی که روی این پروژه حساس بودند در طی این هشت ماه باید منابع لازم را برای چیلرپیش بینی می کردند متاسفانه یک ریال به آن شرکت پرداخت نشده بود و آن شرکت نیز حاضر به راه ندازی پروژه نبود خوشبختانه مشکل رفع شد و منابع لازم در اختیار شرکت قرار گرفت.
لازم به یادآوری است نماینده کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی در هفته گذشته و در نطق خود نسبت به وضعیت علوم پزشکی در استان انتقاد نمود و برای بررسی وضعیت این دانشگاه از وزیر بهداشت خواست تا هیاتی را برای بازرسی به استان اعزام نمایند. عدل هاشمی پور گفت: علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد بیمار بود بیمار تر هم شد.

 

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *