آخرین اخبار
اشتراک گذاری
09 July 2019
کد مطلب : 29314
سردار حمید خرم دل ،فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد ظهر امروز در گفت و گو با این پایگاه خبری تحلیلی در خصوص اهداف برنامه دیدارهای عمومی با مردم در شهرستان های استان، گفت:با توجه به بُعد مسافت شهرستان ها تا مرکز استان، حجم بالای مراجعات مردمی و نیز ماموریت های مختلفی که در این زمینه وجود دارد ؛طبیعتا کمتر می توانیم در خدمت مردم در مرکز استان باشیم.

وی افزود:کهگیلویه و بویراحمد استانی با مردمانی محروم است و با توجه به هزینه های بالای رفت و آمدها به مرکز استان و دیگر مسائل مرتبط با این موضوع؛ تدبیری اتخاذ شد که با جمعی از همکاران در حوزه های خدمات رسانی در شهرستان هاخدمت شهروندان عزیز باشیم و از نزدیک با مردم دیداری چهره به چهره داشته باشیم.

اشتغال جوانان در صدر مشکلات گچسارانی ها

خرم دل تصریح کرد:گچساران اولین شهرستان در این زمینه است که امروز نزدیک به ۱۲۰نفر از مردم عزیز این شهرستان را ملاقات کردیم، که حتی بخشی هم از مناطق اطراف بودند که درحوزه های نیروی انسانی،اشتغال،ایثارگران،مشمولین و دیگر موارد گلایه ها،درخواست ها و حرف های مردم را شنیدیم.

 وی تصریح کرد:برنامه هم این است که این موارد جمع بندی شوند و به یک نتیجه مطلوبی برسیم ،برخی ها احساس می کنند که پارتی ندارد و گاهی هم افرادی در حوزه هایی تخصص دارند و معتقدند که مورد ظلم قرار گرفته اند که در این راستا با اداره کار،شرکت نفت و گاز،نمایندگان مجلس ،قرارگاه خاتم(ص) و دیگر نهادهای مربوطه جلساتی برگزار خواهیم کرد که ان شاءالله مشکلات عزیزان مرتفع شوند.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد اظهارکرد:به نوعی می توان گفت حدود ۸۰درصد از درخواست ها و مشکلات مردم این شهرستان در بحث اشتغال بود،به هرحال سعی داریم که حداقل هر ماه یکبار با مردم یک شهرستان دیدارمردمی داشته باشیم.

بهره برداری از ۱۰۰۰پروژه محرومیت زدایی در سال ۹۸

وی درادامه با اشاره به برنامه های سپاه فتح استان در راستای اقتصاد مقاومتی گفت:بیش از ۱۰۰۰پروژه در حوزه های مختلف در دست احداث وجود دارد که باید در سال ۹۸به بهره برداری کامل برسند و تحویل مردم این  استان بدهیم ،در حوزه های مسکن مددجویان کمیته امداد،پروژه های آبرسانی ،کشاورزی و دامپروری فعالیت ها ادامه دارند.

خرم دل اظهارکرد:از این تعداد پروژه ها، حدود ۶۵۰منزل مسکونی مربوط به مددجویان کمیته امداد است که هر منزل مسکونی حدود ۴۰میلیون تومان اعتبار دارد؛بنابراین در مجموعه قرارگاه پیشرفت و آبادانی ،بسیجیان مشغول به فعالیت هستند و در حوزه کشاورزی و دامداری هم یکی از برنامه ها در حوزه اقتصاد مقامتی بحث موزش و افزایش بهره وری است که احساس این است که در این استان باید توجهی بیشتری به این موضوع شود.

فرمانده سپاه فتح استان تصریح کرد:تلاش این است که در بحث افزایش راندمان محصولات و راندمان کشاورزی ،افزایش بهره وری را داشته باشیم که با کمک عزیزان در حوزه ترویج هم کارهای خوبی در حال انجام است.

خرم دل درادامه گفت:گروه های جهادی هم درمجموعه بسیج دانش آموزی و دانشجویی خصوصا در فصل تابستان در بخش ها و حوزه های مختلف درحال انجام خدمات به محرومین هستند،و امسال تصمیم براین شده است که یک سازماندهی و هماهنگی بیشتری بین گروه های جهادی وجود داشته باشد به این خاطر که بین گروه های جهادی،بسیج سازندگی و قرارگاه پیشرفت یک هم افزایی صورت بگیرد تا هم هدف گزاری و هم نتیجه گیری مطلوبی داشته باشیم.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

۲ responses to “گلایه گچسارانی ها از پارتی بازی، ظلم و بیکاری”

  1. خاک پای غلام مالک اشتر علی says:

    سپاه هم سپاه قدیم یاد سرداران اول انقلاب بخیر یاد مردان رزم و جهاد و شهادت و عدالت و دفاع از مظلومان بخیر کجایند مردان بی ادعا از مردان خدا عده ای در راه خدا شهید شدند و عده ای در انتظار شهادتند قرآن کریم حضرت امیر میفرماید حکومت و مدیریت فقط زمانی ارزش دارد که حقی مظلوم حق داری را از ظالم بگیری یا از ظلمی و خوردن حق صاحب حق مظلومی جلوگیری کنی

    • منتظر# says:

      مولا علی ع داماد پیامبر و پسر عموی ایشان و همسر دردانه عالم حضرت فاطمه …یار دیرین حضرت محمد …خیبر شکن اسلام …….زمانی که برادرش عقیل سهم بیشتری از بیت المال خواست در جوابش ذغال گداخته در کف دستش گذاشت
      ….کدام یک از این نماینده ها و مسیولین و سرداران. ..بیشتر از مولا علی ع ادعای خدمت و جانفشانی در راه اسلام رو دارید ….این همه سهم خواهی و رانت تاکی ؟ چرا بیکاری و مشکلات کشور برای شما نیست ….
      مولا علی صاحب و فرمانروای بدون چون و چرا عالم برزخ …به فکر جوابگوی باشید اگرواقعا معتقد هستید….

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *