آخرین اخبار
اشتراک گذاری
15 June 2019
کد مطلب : 28786

در حالی که تا آغاز سی و دومین لیگ برتر هندبال مردان ایران،زمان زیادی نمانده است،مجید پارسایی مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی فرازبام خائیز دهدشت در گفت و گو با رسانه ها و در محافل ورزشی اعلام کرده بود که به دلیل بی مهری ها و وعده های عملی نشده در حمایت از تیم،قصد دارد باشگاه را به شهرستان بهبهان انتقال دهد.
باید گفت این موضوع شیرینی اولین حضور و کسب مقاوم سومی لیگ برتری را در کام جوانان و خانواده های کهگیلویه ای تلخ کرده بود تا جایی که خانواده های هندبال کهگیلویه به خصوص رده خردسالان نگرانی خود و فرزندانشان را از این تصمیم نشان دادند و به صورت خودجوش کنار هم جمع شدند تا از پارسایی بخواهند در دهدشت بماند و نهال های خود را آبیاری کند تا سکوی پرشی شود برای فرزندان این شهرستان.
در این همایش خانواده های هندبال کهگیلویه،معاون فرماندار،برخی مسوولان و ورزش دوستان و مجموعه فرازبام خائیز دهدشت حضور داشتند.
دبیر آکادمی تخصصی هندبال فرازبام خائیز دهدشت،سر مربی تیم،والدین ورزشکاران به خصوص رده خردسال،معاون فرماندار کهگیلویه و برخی مسوولان ضمن تایید و اثر گذاری ورزش و آکادمی فراز بام خائیز دهدشت در استعداد پروری و موفقیت فرزندان کهگیلویه،از پارسایی خواستند در شهرستان بماند هرچند که برخی معتقد بودند،می دانیم بی مهری دیده اید ولی بمانید و این مسیر درست و دُرشت را نیمه کاره رها نکنید.
در پایان پارسایی با تشویق حضار به ویژه خردسالان و نوجوانان هندبالی پشت تریبون قرار گرفت و از ابراز محبت مردم قدرانی کرد و گفت:مطمئن باشید در ورزش به دنبال نان و نام نبوده ام.
مجید پارسایی با اشاره به برخی بی مهری ها،افزود:تنها کسی که می تواند به ما کمک کند خودمان هستیم و مردم،اگر کنار هم باشیم شکست معنا ندارد.
وی در پایان گفت:چشم،ما  فقط به خواست و احترام شما مردم ،تجدید نظر می کنیم و می مانیم برای اینکه دهدشت و کهگیلویه بماند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *