آخرین اخبار
اشتراک گذاری
14 June 2019
کد مطلب : 28758

در گشت مشترک تعزیرات حکومتی با حضوررضا زیرائی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان و بازرسان دانشگاه علوم پزشکی و صنعت و معدن به دلیل تولیدات فاقد مجوز بهداشت و پروانه ساخت ۳ خط تولید این کارخانه ، تا اخذ مجوزهای قانونی پلمب شد.

 

در این رابطه رضا زیرائی مدیر کل تعزیرات حکومتی استان گفت : با توجه به خطرات جدی مواد خوردنی و آشامیدنی غیربهداشتی در سلامت شهروندان ، از معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان درخواست کرد نظارت بیشتر و دقیق تر انجام دهند.

همچنین در گشت تعزیرات حکومتی و معاونت غذا و داروی استان از یک واحد تولیدی در شهرک صنعتی یاسوج بازدید کردند که منجر به کشف و توقیف چهارصد کیسه مواد اولیه پتروشیمی شد .

در این گشت  از یک واحد تولیدی مواد پلاستیکی بازدید کردند، که  این بازرسی منجر به کشف و توقیف چهارصد کیسه از مواد اولیه پتروشیمی که باید به صورت بورسی خریداری و به کارخانجات تولیدی دارای مجوز تحویل داده می شد، گردید.

رضا زیرائی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان در این باره گفت : این کارخانه فاقد مجوز و پروانه ساخت که مدتی شروع به کار کرده بود برای تأمین مواد اولیه خود اقدام به خرید مواد از طریق غیر مجاز کرده بود که با هوشیاری گشت مشترک تعزیرات حکومتی منجر به کشف و توقیف این مواد پتروشیمی شد و پرونده تخلفی این واحد تولیدی به تعزیرات حکومتی یاسوج ارسال شد .

این گشت مشترک همچنین از از یک واحد تولیدی ظروف یکبار مصرف در شهرک صنعتی بلکو یاسوج بازدید کردند  که به دلیل عدم رعایت شرایط بهداشتی پلمب شد.

همچنین شب گذشته   در این بازرسی یکی از معروفترین واحد های صنفی به علت رعایت نکردن مسائل بهداشتی و استفاده از مواد خطرناک در تولیدات خود توسط این بازرسان پلمپ شد.

در این باره رضا زیرائی مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این تولیدی با سوءاستفاده از برند ملی خود بعنوان یک نماینده در استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن عدم رعایت شرایط بهداشتی گرانفروشیهای گسترده هم داشته که ضمن پلمب پرونده متشکله به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *