آخرین اخبار
اشتراک گذاری
12 June 2019
کد مطلب : 28710
یکی از پیش شرط های لازم برای موفقیت مدیران در هر حوزه ای زمان حضور یک فرد در راس یک مجموعه است تا بتواند با برنامه ریزی لازم در جهت رسیدن به اهداف خود گام بردارد .

 

هر چقدر که یک مدیر زمان کافی برای انجام امورات محوله داشته باشد می تواند موفقیت بیشتری نیز کسب کند اما گاهی مدیریت های کوتاه مدت به پاشنه آشیل بسیاری از دستگاه ها و شرکت های دولتی و غیردولتی تبدیل می شود.

 

در کهگیلویه و بویراحمد نیز به نظر می رسد این مساله در حال فراگیر شدن است و طول دوران مدیریت برخی از مدیران به ۱۸ ماه نمی رسد که به خصوص برای جایی همانند استانداری به هیچ عنوان نمی تواند گزینه مناسبی برای پیشرفت و عمران باشد چرا که عملا هیچ وقتی برای پیشبرد برنامه های لازم نخواهد داشت.

 

پس از این که استاندار کهگیلویه  بویراحمد بعد از حدود ۲۱ ماه سکانداری مدیریت استان استعفا داد این بار خبر دیگری مبنی بر تغییر در راس مدیریت پست استان منتشر شد؛ این در حالی است که یک سال و دو روز پس از معارفه محسن مفتح به عنوان مدیرکل پست استان کهگیلویه و بویراحمد، وی با دریافت حکمی به عنوان مدیرکل جدید استان فارس انتخاب شد.

 

به نظر می رسد کهگیلویه و بویراحمد به محلی برای تربیت مدیران برای استفاده در دیگر استان های کشور تبدیل شده است و خود این استان همچنان محروم از مدیریت های قوی و مناسب است.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *