آخرین اخبار

۲۵ کشته و ۲۲ مجروح در واژگونی اتوبوس در جاده اقلید – کاکان یاسوج (+عکس)

آخرین آمار کشته‌های این حادثه ۲۵ نفر و مجروحان نیز ۲۲ نفر بوده است که در بین آنها چند کودک نیز مشاهده می‌شود.

اشتراک گذاری
09 November 2016
کد مطلب : 2864
رییس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد آخرین آمار کشته‌های حادثه واژگونی اتوبوس در جاده اقلید – کاکان یاسوج را ۲۵ نفر و مجروحان حادثه را نیز ۲۲ تن ذکر کرد که در بین آنها چند کودک نیز مشاهده می‌شود.
جلال پوران‌فرد در گفت‌وگو با ایسنا افزود: در ساعت حدود ۸:۵۰ دقیقه در پی تماس تلفنی با اورژانس ۱۱۵ استان یاسوج مبنی بر واژگونی اتوبوس در جاده اقلید – یاسوج در ۷۰ کیلومتری یاسوج، نیروهای اورژانس ۱۱۵ با قید فوریت به این محل اعزام شدند.
وی بیان کرد اتوبوس واژگون شده حامل حدود ۴۰ زائر بوده که از یزد به مقصد کربلا حرکت می‌کردند.
پوران‌فرد تاکید کرد: اورژانس ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد به محض اطلاع از این حادثه، ۷ آمبولانس و یک اتوبوس آمبولانس خود را به محل حادثه اعزام کرد که مددجویان اورژانس ۱۱۵ یاسوج در مدت کمتر از ۲۵ دقیقه به محل حادثه رسیده و به کمک مصدومان شتافتند. هم‌اکنون جمعیت زیادی در محل بیمارستان شهید بهشتی یاسوج حضور یافته‌اند و مجروحان حادثه واژگونی اتوبوس زائران اربعین در حال انتقال به این بیمارستان هستند.
دکتر ذاکر سعیدی‌نژاد، رییس بیمارستان شهید بهشتی یاسوج با بیان این که از زمان دریافت خبر بیمارستان به حالت آماده‌باش درآمده است، گفت: همه امکانات برای مداوا و درمان مجروحان این حادثه مهیا شده و از تمام توان خود برای خدمات رسانی به مصدومان استفاده می‌کنیم.
وی افزود: اغلب کشته‌شدگان این حادثه در همان محل حادثه جان باخته‌اند.
آیت‌الله سیدشرف‌الدین ملک‌حسینی، نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز با حضور در بیمارستان شهید بهشتی و عیادت مجروحان خواستار رسیدگی سریع به وضعیت مصدومان این حادثه شد.
همچنین در حال حاضر پژمان نیک‌اقبال، معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویر احمد در محل اوژانس بیمارستان حضور دارد و از نزدیک در حال پیگیری وضعیت مجروحان است. تعداد دیگری از مسئولان استان نیز در بیمارستان حضور یافته‌اند.
دکتر رضا چمن، رییس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: آخرین آمار کشته‌های این حادثه ۲۴ نفر و مجروحان نیز ۲۳ نفر بوده است که در بین آنها چند کودک نیز مشاهده می‌شود.
وی افزود: در حال حاضر یک دستگاه اتوبوس آمبولانس حامل مجروحان در راه بیمارستان است.
20 کشته و 20 زخمی در واژگونی اتوبوس در شمال فارس
20 کشته و 20 زخمی در واژگونی اتوبوس در شمال فارس
20 کشته و 20 زخمی در واژگونی اتوبوس در شمال فارس
20 کشته و 20 زخمی در واژگونی اتوبوس در شمال فارس

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *