آخرین اخبار
اشتراک گذاری
10 June 2019
کد مطلب : 28634

براساس شنیده ها یکی از روحانیون جبهه اصولگرایی استان که سوابق مدیریتی در پست دبیری شورای نگهبان استان، مدیرکل ارشاد و سازمان تبلیغات اسلامی، رئیس نهاد کتابخانه های عمومی استان های کهگیلویه و خوزستان را در کارنامه مدیریتی خود دارد در حال آماده سازی خود برای رقابت با تاج گردون در حوزه انتخابیه گچساران و باشت است.

گفتنی است حجت الاسلام سید لطف اله سپهر از فرزندان شهرستان لنده و از روحانیون و چهره های سرشناس در استان های کهگیلویه وبویراحمد و خوزستان است که قرار است در حوزه انتخابیه گچساران و باشت ثبت نام کند و رقیب انتخاباتی تاج گرون شود.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

۴ responses to “دبیراسبق شورای نگهبان استان رقیب جدید تاجگردون”

  1. روحانی says:

    سید جان رقیب شما اقای علیزاده است اخوند مدسه خانه و از طرفداران تاجگردونه

  2. شهرم گچساران says:

    برید اندازه یه تیم فوتبال هم کاندیدا بیارید در حد تیم آرسنال باز هم حریف تاجگردون نمیشید

  3. شهروند بی طرف says:

    وای برم خومه بکشم. کاندید هم باید و دهدشت بیاریت؟ ایشا اصولگرایل چقدر ضعیفت؟ اگر کاندیدای مقتدر و محبوب و کاردان و اصلاح است چرا در کهگیلویه بزرگ کاندیدا نمیشه؟ قطعا اگر بدرد بخور بود مردم دیار خودش نمیداشتن بیاد کاندیدای گچساران بشه و التماش میکردن که همونجا کاندیدا بشه.

  4. هیهات من الذله says:

    اتفاقا سید شجاع و مقاوم و پایدار در راه حق و قانون و حقوق مردم و بی طرف و عادل و معتقد به اسلام و ولایت مدار و سخنور و پر تلاش میباشد ما مردم گچساران باید اهل کوفه نباشیم و خود را از این فلاکت و ذلت و فقر و ضعف و تو سری خور بودن و بدبختی نجات بدهیم و خود سرنوشت و قدرت و اختیار خود را بدست بگیریم تنها و تنها و تنها و تنها راه نجات از این فلاکت استفاده از حق رای قانونی خودمان است و این فرصت استثنایی را با کمک خدا و وفا به رهبر و ولی امر مسلمین جهان و وحدت و بصیرت قدر بدانیم و اگر اشتباه تاریخی گذشته را مرتکب بشویم هرگز دیگر روی پای خود نخواهیم ایستاد

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *