١٩ آبان | علت واژگونی پژو پارس و مرگ ۸ عضو یک خانواده در چرام

  • تاریخ انتشار خبر: یکشنبه, ۱۹ خرداد , ۱۳۹۸ | ۲۰:۴۶ | کد خبر : 28631 |
  •   

    .

    به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ۱۹ آبان،سرهنگ حسن خسروجِردی رئیس عملیات پلیس راه ناجا  که امروز (یکشنبه ۱۹ خرداد ۹۸) به منظور بررسی و اعلام گزارش از چگونگی بروز این حادثه به یاسوج سفر کرده است، گفت:نداشتن علایم راهنمایی، وجود پرتگاه و نداشتن گارد ریل در مجاورت پیچ محل سانحهدلخراش رانندگی در محور چرام از جمله دلایل بروز این حادثه و جان باختن ۸ سرنشین خودروی سواری پژو است.
    وی بیان کرد: حذف نقاط حادثه خیز می تواند به کاهش این دست سوانح کمک کند.
    سرهنگ خسروجِردی افزود: وقوع این سانحه در آستانه تعطیلات تابستانه هشداری جدی برای ایمن سازی محور‌های ارتباطی به ویژه در مناطق کوهستانی استان گردشگرپذیر کهگیلویه وبویر احمد است.
    حال باید از مسئولان کهگیلویه وبویراحمد این سوال را پرسید که چرا جاده های ارتباطی این استان از داشتن علایم راهنمایی و کاردریل محروم هستند و تاکنون اقدامی برای رفع این کمبودها نکرده اند؟
    چگونه می خواهند پاسخ خون اعضای خانواده هایی که به دلیل سهل انگاری مسئولان ریخته شده است را بدهند؟

    انتهای پیام/پایگاه خبری تحلیلی 19 آبان
    برچسب ها:
  • ۴ نظر برای “علت واژگونی پژو پارس و مرگ ۸ عضو یک خانواده در چرام”
    1. ناشناس گفت:

      راهداری باید پاسخگوباشه

    2. هموطن گفت:

      سلام
      مدیر کل محترم راهداری و حمل و نقل جاده ای ، چند بار از این پیچ و پرتگاه عبور کرده ای تاحالا؟آیا واقعا پرتگاه بودن آنرا ندیدی؟یا باتوجه به نداشتن تخصص و دانش فنی کافی نتونستین تشخیص بدین پرتگاه بودن آنرا؟ مگ هزینه ایمن سازی آن چقد میشد؟ چرا رئیس ادارات تحت نظارت شما بخصوص نمایندگی شهرستان چرام همیشه باید از افراد غیر فنی با وجود چندین مهندس فنی و متخصص در شهرستان انتخاب شود؟ تا کی باید خیانت مسئولین غیر متخصص را در این استان شاهد باشیم؟ مگ دیگر باید چ اتفاقی بیفتد تا یک مسئول استعفا دهد؟ پیام تسلیت شما چه دردی را دوا خواهد کرد؟
      مدیر کل محترم راه و شهرسازی و معاونت ساخت و توسعه راهها ، مگر این جاده یک جاده ملی نیست؟چرا باید باید همچین پیچ و پرتگاهی در این جاده به اصطلاح ملی ( جاده ای که مثلا قرار دو استان را بهم وصل کن که ردیف ملی گرفته) اجرا شود؟ مگ این همه هزینه برا مشاورین طراح و مشاورین ناظر بر اجرای پروژه شده که پرتگاه پیچ ۹۰ درجه طراحی و اجرا کنند؟ آنهم بعد از یک شیب تند ظاهرا غیر استاندارد?
      آیا این پیچ و گردنه توسط مشاور طراحی شده یا در مرحله اجرا توسط مهندسین فنی شما تغییر یافته؟ مشاور ناظر پروژه چقد مقصر است؟

    3. ساداتی گفت:

      خدایی مسولین راه وشعرسازی و راهداری چرام مدرک تحصیلشان چی هست تا جایی که بنده اطلاع دارم هر دو نگهبان بودن ولی به لطف نماینده شدن رییس اداره وقتی کسی تخصص نداشته باشه خیانت هست که مسولیت کاری غیر از تخصصش را واگذار کنند والا تمام مسولین راهداری ورا ه وشهرسازی چرام ی زیر دیپلم بودن آقا ی مدیر کل محترم که مثل مرد هزار چهره هر روز دنبال یک نماینده هستی چرا خیانت میکنی مه جان مردم برات اهمیتی نداره

    4. حسین گفت:

      خدایی مسولین راه وشعرسازی و راهداری چرام مدرک تحصیلشان چی هست تا جایی که بنده اطلاع دارم هر دو نگهبان بودن ولی به لطف نماینده شدن رییس اداره وقتی کسی تخصص نداشته باشه خیانت هست که مسولیت کاری غیر از تخصصش را واگذار کنند والا تمام مسولین راهداری ورا ه وشهرسازی چرام ی زیر دیپلم بودن آقا ی مدیر کل محترم که مثل مرد هزار چهره هر روز دنبال یک نماینده هستی چرا خیانت میکنی مه جان مردم برات اهمیتی نداره


    امروز دوشنبه ۴ شهریور ۱۳۹۸
    پربازدید ها
    آخرین مطالب