آخرین اخبار
اشتراک گذاری
05 June 2019
کد مطلب : 28561

نامزد احتمالی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا پرداختن به انتخابات زودهنگام را خیانت به مردمی دانست که زیر پای تبعیض و بی عدالتی له شده اند و گفت: امروز روز مطالبه گری مردم و پاسخ مسئولان استانی است.

مهدی روشنفکر در حاشیه مراسم بزرگداشت دکتر الیاسی در لوداب در پاسخ به سوال خبرنگار این رسانه که نظرتان در مورد نامزد نهایی اصولگرایان چیست؟ افزود: اجازه دهید برویم یک فاتحه بخوانیم و بعد از مراسم خدمتتان باشم.

وی با اشاره به دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف، می گوید: برخی از صاحبنظران و مسئولان تنها به دستاوردهای عمرانی و زیرساختی انقلاب اشاره می کنند در حالی دستاوردها این انقلاب عزیز در حوزه های دیگر از جمله فرهنگی و سیاسی مغفول مانده است.

این عضو هیئت علمی دانشگاه با تاکید بر اینکه از حضور و تعدد کاندیداها با نگاه و نگرش های مختلف استقبال می کنم، ادامه داد: به طور حتم با حضور نامزدهای مختلف، انتخاباتی پرشور و باشکوه برگزار می شود و برگ زرین دیگری از افتخارات انقلاب در استان رقم می خورد.

روشنفکر ، کریم فرخیانی را فردی متعهد دانست و تاکید کرد: جریان ندای وحدت با دکتر فرخیانی رفاقت دارند و هیچ تقابلی وجود ندارد و برای این برادر ارزشمندم ارزوی توفیق دارم.

وی با تاکید بر اینکه ندای وحدت فرد نیست بلکه دیگر به یک جریان تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: مهدی روشنفکر یک شخص بوده که قرار است در این جریان بزرگ اجتماعی، مردمی خسته و نگران از قبیله گرایی و باندبازی را برای رسیدن به هدف کمک کند.

روشنفکر به حامیان ندای وحدت توصیه کرد: مواظب باشند از رفتارهای تنش زا که سبب ایجاد اختلاف و انشقاق می شود، خودداری کنند و ناگفته ها را برای روزهای که در قانون پیش بینی شده، بگذاریم.

این نامزد احتمالی انتخابات تاکید کرد: انتخابات زود هنگام خیانت به مردم است در این شرایط باید کمک کنیم مردم تمرین مطالبه گری کنند نه اینکه خواسته آنان زیر تخریب ها و تبلیغ های غیرقانونی و ناجوانمردانه فراموش شود.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *