١٩ آبان | ورزشی 4 دقیقه ای برای جوان ماندن

  • تاریخ انتشار خبر: شنبه, ۱۱ خرداد , ۱۳۹۸ | ۰۹:۳۵ | کد خبر : 28454 |
  •   

    .

    بسیاری افراد فکر می‌کنند بهترین ورزش این است که با دوچرخه، مسیرهایی طولانی را بروند یا دست کم در باشگاه، نیم‌ساعت روی دوچرخه ثابت پدال بزنند.

    تحقیقی که در آمریکا انجام شده نشان می‌دهد که تنها چهار دقیقه رکاب زدن با سرعت بالا، و پس از آن سه دقیقه رکاب زدن معمولی، اگر در هفته ۱۲ بار تکرار شود کافی است. البته ۹۰ دقیقه پیاده‌روی روی تردمیل هم نیاز است.

    تمرینات با شدت بالا و کوتاه‌مدت، بهتر از دوچرخه‌سواری طولانی در کاهش پیری کمک می‌کنند. این تمرینات باعث می‌شوند بیماری‌هایی مانند نارسایی قلب یا سرطان به تعویق بیفتد. این تمرینات همچنین باعث افزایش آمادگی جسمانی، کاهش چربی بدن و مبارزه با دیابت می‌شود.

    انتهای پیام/پایگاه خبری تحلیلی 19 آبان
    برچسب ها:
  • امروز یکشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۸
    آخرین مطالب