آخرین اخبار
اشتراک گذاری
11 May 2019
کد مطلب : 27737

«اردلان زینل‌زاده» شهردار سابق دوگنبدان اولین بیانیه‌ی خود را بعد از تبرئه شدنش از اتهامات وارده، منتشر کرد و از مردم خواست در مسیر پیش‌رو او را همچنان مورد حمایت قرار دهند.
زینل‌زاده در این بیانیه‌ آورده است:

و عسی ان تکرهو شیئا و هو خیرلکم و عسی ان تحبوا شیئا و هو شرلکم و الله یعلم و انتم لا تعلمون
ضمن عرض سلام و ادب به مردم فهیم استان کهگیلویه و بویر احمد و شهرستانهای گچساران و باشت خصوصاً خانواده معظم شهدا و روحانیت معظم که اینجانب را به عنوان خادم خود در دستگاههای اجرایی طی ۱۵ سال گذشته مورد لطف و محبت و حمایت معنوی بی دریغ قرار داده‌اند.
آنچه اینجانب را بر آن داشت تا این مرقومه را خدمت مردم فهیم استان عرضه نمایم، طرح پرونده‌ای در محاکم قضایی استان بود علیه اینجانب و جمعی از همکاران عزیزم در شهرداری دوگنبدان که البته با توجه به شرح وظایف دستگاههای نظارتی، در چارچوب قانون و قابل توجیه می‌باشد. آرای متفاوت محاکم قضایی در مراحل بدوی، تجدید نظر، دیوان عالی و دادگاه هم عرض که به فراخور نظر قضات و مستندات موجود در پرونده اعلام گردید همگی برای اینجانب و همکارانم قابل احترام است چرا که صادره از دادگاه جمهوری اسلامی و مبتنی بر قوانین منبعث از شریعت ما می‌باشد.
و اما قرائت رأی تجدید نظراینجانب در رسانه ملی با ذکر نام و نام خانوادگی کامل و نام پدر اقدام کم سابقه و تعجب برانگیزی بود در افکار عمومی، به جهات ذیل:
۱- وزن اتهامات وارده به اینجانبان در حد و اندازه قرائت در رسانه ملی و در ردیف مختلسین و مرتعشین و مفسدین ملی نبوده و نیست، البته تأثیر مثبت یا منفی اجتماعی و سیاسی این موضوع قابل تأمل می‌باشد که برای اینجانب خالی از لطف نبوده که در این عریضه نمی‌گنجد و مصداق آیه شریفه فوق الذکر می‌باشد که خداوند در آیه ۱۲۶ سوره بقره می‌فرمایند ((چه بسا چیزی را خوش نداشته باشید، حال آنکه خیر شما در ان است، و یا چیزی را دوست داشته باشید، حال آنکه شر شما در ان است. و خداوند می‌داند و شما نمی‌دانید))، اهم اتهامات وارده اینجانبان کمک به اداره مالیاتی شهرستان گچساران در احداث ساختمان اداری جدید و کمک به برگزاری دوره آموزشی شهرداران استان به اتفاق شهرداری یاسوج بوده که با حضور مدیران سازمان شهرداری‌ها سالیانه برگزار می‌شود.
۲- نوع اتهام وارده به اینجانبان اختلاس و ارتشا یا سوءاستفاده شخصی نبوده که در رسانه ملی عنوان گردید. بلکه عمدتاً جابجایی ردیف اعتباری بوده که با توجه به تکمیل مستندات در دادگاه هم عرض مورد مداقه و مکاشفه و در نهایت تبرئه واقع گشت.
قطعاً اینجانب و همکاران محترم با مشورت و صلاحدید مدیرکل محترم دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد خواهان و خواستار مکاشفه شرح حال رفته خواهیم گشت تا به اطلاع افکار عمومی برسانیم.
در پایان ضمن تقدیر و تشکر مجدد از حمایت معنوی آحاد مردم استان که در مقابل پذیرش این اتهام مقاومت نشان دادند، حمایت آنان را در مسیر پیش رو خواهانم.

اردلان زینل زاده

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *