آخرین اخبار
اشتراک گذاری
28 April 2019
کد مطلب : 27414
بر اساس داده های که به این پایگاه خبری رسیده است، سید علی لدنی‌نژاد مدیرعامل سابق آب و فاضلاب شهری استان کهگیلویه و بویراحمد و مدیرعامل فعلی آب و فاضلاب جنوب غربی استان تهران دست به بکارگیری گسترده نیروها زده است.
علی لدنی‌نژاد مدیرعامل آب و فاضلاب شهری استان کهگیلویه و بویراحمد ساعاتی قبل از رفتنش از این استان و معارفه به عنوان مدیرعامل آب و فاضلاب جنوب غربی استان تهران طی نامه‌ای به شرکت‌های حجمی شرکت آب و فاضلاب ۳۵ نفر را در قالب نیروی حجمی به کار گرفته است.
 لدنی‌نژاد مجوز بکارگیری ۳۵ نفر نیروی بدون نام را از شرکت آب و فاضلاب کشور می‌گیرد و قرار بود که طی مراحل قانونی این افراد به کار گرفته شوند که متاسفانه این سیر مراحل قانونی انجام نگرفته است و با اعمال سلیقه این نیروها به کار گرفته شده اند.
نیروها معرفی شده به مدیرعامل آب سابق کهگیلویه و بویراحمد از نورچشمی‌های نمایندگان استان هستند.
۱۷ نفر یاسوج، ۵ نفر دهدشت، ۸ نفر گچساران، ۳ نفر لیکک، ۲ نفر باشت، ۳ نفر چرام و همچنین ۳ نفر مادوان و یک نفر سی سخت به کار گرفته شده‌اند. لازم است که دستگاه‌های نظارتی به این مسئله ورود کنند.
اگر چه بکارگیری فرزندان این استان نور امیدی را در دل انسان‌های دیگر روشن می‌کند، اما تبعیض در بکارگیری نیروها مردم را نگران کرده است و در جلسات و محافل گوناگون این مسئله را فریاد زده‌اند.
با توجه به رویه جذب نیرو در ادارات استان کهگیلویه و بویراحمد که موجب نارضایتی عمومی شده است لازمه ورود جدی دستگاههای نظارتی و قضایی به این موضوع بیش از پیش احساس می شود و امیدواریم پرونده مسببان استخدامی های بی ضابطه این سری مختومه نشود و با برخورد جدی، درس عبرتی برای دیگر مدیران متخلف شود.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *