آخرین اخبار
اشتراک گذاری
25 March 2019
کد مطلب : 26793

رسانه ملی یکی از پر طرفدارترین رسانه های کشور است  با توجه به اینکه هر استان کشور یک شبکه مخصوص استان خود دارد بنابراین  این رسانه در سراسر کشور مخاطبان بسیار زیادی دارد.

 

با وجود تعداد زیاد مخاطبان بنابراین محتوایی که در صدا وسیما منتشر می شود بدون شک اثرگذاری فراگیر تری نسبت به سایر رسانه ها دارد با وجود گستره فضای مجازی اما باز هم صدا و سیما مخاطبان خاص خودش را دارد و این مخاطبان را از دست نمی دهد.

بنابراین  اینکه چه محتوایی در صدا و سیمای کشور و مراکز استان ها منتشر می شود از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است چرا که تاثیرگذاری زیادی بر مردم دارد و مسئولان صدا وسیمای مراکز استان ها باید در انتخاب و انتشار محتوا دقت بسیار زیادی داشته باشند.

شبکه استانی سیمای دنا در استان مخاطبانی دارد بنابراین باید در انتشار محتوا دقت بیشتری داشته باشند این روزها شاهد هستیم که به واسطه شبکه های اجتماعی از جمله تلگرام و اینستاگرام محتواهای مثبت و منفی زیادی منتشر می شود بنابراین شبکه های استانی مثل شبکه دنا باید محتوایی تولید و منتشر کنند که به گونه ای غیر مستقیم برخی موارد این شبکه ها را رد کند.

به عنوان مثال حضور خواننده های زیر زمینی در شبکه های اجتماعی به شدت افزایش پیدا کرده است که باعث ایجاد فرهنگ های نامناسب و تغییر سبک موسیقی اصیل مردم استان می شود.

با وجود این مسائل اما گاهی می بینیم که در شبکه استانی دنا برنامه هایی منتشر می شود که از این خواننده ها استفاده می شود در حالی که این خواننده ها حتی مجوز هم ندارند اما رسانه ملی ما از انها در برنامه زنده دعوت می کند که برنامه اجرا کنند.

در واقع صدا و سیما با استفاده از این خواننده ها، به آن ها ماهیت بخشی می کند و کسانی که بیشتر به عنوان خوانندگان مراسمات عروسی از آن ها یاد می شود کم کم جای خوانندگان موسیقی اصیل را گرفته و آن را به فراموشی می سپارند.

بنابراین انتظار می رود تولیدکنندگان برنامه های تلویزیونی دقت بیشتری در انتخاب افراد داشته باشند و ماهیت کاری که ارائه می دهند داشته باشند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *