آخرین اخبار

نقره داغ نفتی های گچساران توسط کمیته انظباطی

امروز با رای کمیته انظباتی نتیجه دیدار دو تیم نفت و گازگچساران با نیروی زمینی تهران در چارچوب رقابت های هفته بیستم لیگ دو فوتبال کشور نیز به استناد ماده ۶۱ مقررات انضباطی سه بر صفر به سود تیم تهرانی اعلام شد.

اشتراک گذاری
16 March 2019
کد مطلب : 26600

بازی تیم های فوتبال نفت و گاز گچساران و نیروی زمینی تهران از هفته بیستم لیگ دو باشگاه های کشور، بدلیل اعتراض بازیکنان و مربی نفت و گاز و خروج داور از زمین، ناتمام ماند.

 

این درحالی بود که تیم نفت و گاز گچساران روز چهارشنبه یکم اسفند در استادیوم غدیر تهران مهمان نیروی زمینی و تا دقیقه ۱۰۷ با یک گل جلو بود و این تیم با بازی خوب خود توانسته بود در دقایق اولیه بازی در نیمه دوم و از روی نقطه پنالتی گلی وارد دروازه میزبان کند، در دقیقه ۶۵بازی،”وحید امانی” بازیکن نفت و گاز از بازی اخراج و ده نفره به بازی ادامه دادند.

پس از پایان وقت قانونی،با تصمیم داور ۱۰ دقیقه وقت تلف شده اعلام که بعد از پایان وقت اضافه ده قیقه ای، داور همچنان رای به ادامه بازی داد که در دقیقه ۱۰۷ کرنر تیم نیروی زمینی از سوی کمک داور به اشتباه گل اعلام می شود که در این هنگام مربی و بازیکنان تیم نفت و گاز به تصمیم کمک داور مبنی بر اعلام گل اعتراض کرده و داور هم بدون زدن سوت پایان ، از زمین بازی خارج تا این بازی نا تمام بماند.

این درحالی است که امروز با رای کمیته انظباتی نتیجه دیدار دو تیم نیز به استناد ماده ۶۱ مقررات انضباطی سه بر صفر به سود تیم نیروی زمینی تهران اعلام می شود.

در این دیدار تخلفاتی از سوی حسن عنبریان عوامل منتسب به تیم نفت و گاز گچساران مبنی بر ضرب و شتم داور و رفتار غیر ورزشی صورت گرفت وی با توجه به عدم حضور در جلسه مقرر شده کمیته انضباطی و عدم ارسال دفاعیات باشگاه نفت و گاز گچساران یک سال از همراهی تیم نفت و گاز و کلیه فعالیت های فوتبالی محروم شد.

تیم نفت و گاز گچساران به علت داشتن هفت بازیکن اخطاری و بازیکن اخراجی در این مسابقه به پرداخت ۲۸ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.تیم نفت و گاز گچساران به دلیل پرتاپ بطری آب توسط تماشاگرانش به سمت داور ، ورود به زمین و حمله ور شدم به داور که سبب نیمه تمام ماندن بازی گردید به پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

“حسن عوض زاده” تدارکات تیم فوتبال نفت و گاز گچساران به دلیل فحاشی به داور مسابقه پس از پایان بازی به سه جلسه محرومیت و پرداخت ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

“حمید امانی” بازیکن نفت و گاز گچساران که در دقیقه ۷۴ از بازی اخراج شده بود و پس از پایان بازی به زمین مسابقه بازگشته و به دلیل اعتراض به داور مبادرت به پرتاپ بطری آب نمود وی به دلیل این رفتار به مدت سه جلسه از همراهی تیم محروم و به پرداخت ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

جواد آشتیانی مربی تیم نیروی زمینی تهران به دلیل درگیری لفظی با سرمربی تیم حریف و فحاشی که منجر به اخراج وی شد پس از بررسی دفاعیات باشگاه نیروی زمینی به سه جلسه محرومیت و به پرداخت ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

گفتنی است تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با ۳۲ امتیاز در رده چهارم جدول ردبندی این رقابت ها بعد از نیروی زمینی ،آرمان گهر سیرجان وپاس همدان حضور دارد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *