آخرین اخبار
اشتراک گذاری
14 March 2019
کد مطلب : 26552

به گواه بسیاری از فعالان سیاسی دارا کریمی نژاد در شرایط فعلی یکی از فرمانداران فعال و پیگیر دولت تدبیر و امید در استان است .
وی که با حکم موسی خادمی به سمت فرماندار لنده معرفی شد در دوره احمدی نیز تاکنون توانسته است جایگاه خود را حفظ کند که با توجه به عدم حمایت مستقیم نیروهای اصلاح طلب از وی باید این موضوع را محصول عملکرد و رفتار خود وی دانست.
با این وجود شنیده شده است مدتی است تلاش ها و فشار برای قانع کردن استاندار به عزل کریمی نژاد در جریان است. بخشی از این فشارها از ناحیه عدل هاشمی پور نماینده مجلس است که کریمی نژاد نه تنها به وی نزدیک نیست بلکه در چندین مورد موضع گیری هایی در دفاع از دولت و بر علیه نماینده داشته است.

عزل احتمالی کریمی نژاد اگر از این مجاری اتفاق بیفتد را باید پایان دوره مدیران انتخاب شده توسط موسی خادمی خواند . وی در دوره مدیریت خود در پیشبرد طرح های پایلوت اقتصادی بنیاد مستضعفان پیگیری های خوبی نیز داشت.

اما در این بین گفته می شود یک گزینه اصولگرا که سابقه حمایت از مژدهی پور وعدل هاشمی پور را دارد سکان دار فرمانداری لنده می شود.
این گزینه در حال حاضر در استانداری مشغول به کار است که با تدبیر استاندار به لنده خواهد آمد‌.
اما (ع_ا) جلسه ای شبانه طی هفته گدذشته با یکی از نمایندگان اصولگرا ولیدرهای نماینده در لنده ومرکز استان داشته است وبنظر می رسد این گزینه قصد حمایت قاطع در انتخابات از این نماینده را دارد.
در بین گزینه هایی مثل تورج رزمجو، ابراهیم خنجری، بهادر وحیدی، علی عسکری هم مطرح هستند که این گزینه ها فقط به این جهت است که در سکوت مطلق این چهره اصولگرا معرفی شود.
گفته می شود (ا) در دولت اصلاحات سمت داشته که از اردوگاه اصلاحات جدا شد ودر دورهای گذشته از اصولگرایان حمایت کرده است.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *