آخرین اخبار

عنوان مقدس عدالت خواهی را با موضع‌گیری‌های ناصواب و تنگ نظرانه خراب نکنید

سید محسن حسینی فعال سیاسی به انتقادعلی آذری نژاد یکی از اعضای جریان عدالتخواه نسبت به انتصاب حجت الاسلام رئیسی به ریاست قوه قضاییه واکنش نشان داد که عین متن آورده میشود.

اشتراک گذاری
11 March 2019
کد مطلب : 26498

بسم الله الرحمن الرحیم
«اطیعوا الله و اطیعوا الرسول و اولی الامر منکم » سوره نساء آیه ۵۹

« مواظب و مراقب خودمان باشیم؛ مراقب حرف زدنمان، مراقب اقدام کردنمان، مراقب تبلیغاتمان. این فضای بی بند و باری در حرف زدن، در اظهارات  به خاطر اغراض، اینها چیزهائی نیست که خدای متعال از اینها به آسانی بگذرد.» مقام معظم رهبری

 رهبر معظم انقلاب در اجرای اصل ۱۵۷قانون اساسی با صدور حکمی حجت الاسلام رئیسی را به ریاست قوه قضاییه منصوب کرد.جوانی از جریان عدالتخواهی با بی حرمتی نسبت به حکم ولی فقیه حضرت آیه الله خامنه ای زید عزه نوشت؛ «وقتی قصد تغییر ساختاری نباشد. این هم یکی مانند شیخ صادق لاریجانی!»
حجت الاسلام والمسلمین آقای ریسی شخصیت انقلابی که از ابتدای انقلاب هر مسولیتی را  بعهده گرفته، تحسین دوست و دشمن را بر انگیخته است.
در مدت کوتاهی که تولیت حرم رضوی را بعهده گرفتند.تحولات ساختاری  واعتماد ساز او باعث افزایش چندبرابری نذورات مردمی گردید وبا تشکیل شبکه خادمیاران رضوی ، خدمات آستان قدس را در سراسر ایران اسلامی گسترش داد.و با اقدامی زیبا  نذورات حرم را تا روستاهای دور افتاده به دست نیازمندان رساند.
آقای رئیسی دارای سابقه ای قابل تحسین در قوه قضاییه  است  به همین خاطر رهبر معظم انقلاب در مسئولیت ریاست قوه قضائیه به ایشان اعتماد کردندو در حکمشان مرقوم داشتند ؛« آقای سید ابراهیم رئیسی دامت برکاته؛  اینجانب برای تحقق این مقصود حیاتی، جنابعالی را برگزیده‌ام که دارای سوابق طولانی در سطوح مختلف قوه‌ی قضائیه و آشنا با همه‌ی زوایای آن می‌باشید و از طرفی در کنار فقاهت از تحصیلات حقوقی و دانش و تجربه در این عرصه مهم برخوردارید، و سلامت و امانت و کارآمدی خود را در مقاطع گوناگون خدمت نشان داده‌اید.»
با این انتصاب دشمنان انقلاب و مخالفین نظام در بیرون از ایران؛  تفکر خوارجی و
ابوموسی اشعری های سادلوح ظاهربین در داخل نگران شدند .
اینکه دشمن نگران است  جای تردیدی نیست اما  نکته مبهم قضیه این است ،چرا بعضی از افراد عدالتخواه  به اسم دین و عدالت خواهی به آقای  رئیسی حمله کردند. اینها از چه چیزی واهمه دارند .
برادران محترم 
برخی اوقات خود را عقل کل می دانید و تصورتان این است که از همه بهتر می فهمید و در همه تصمیم‌گیری ها دخالت می‌کنید و هر تصمیمی که خلاف تصمیم شما باشد جبهه گیری می‌کنید و این خلاف تبعیت محض از رهبری و ولایت است.متاسفانه برخی از آقایان جلوتر از مقام معظم رهبری حرکت می‌کنند و این مطابق اعتقاد ولایت‌مداری نیست، چراکه بنا بر ولایتمداری ما باید پشت سر ولی فقیه حرکت کنیم نه اینکه از ولایت جلوتر برویم. چرا طوری سخن میگویید که تصمیم ولایت را تضعیف میکنید.
بیایید عنوآن مقدس عدالت خواهی را با موضع‌گیری‌های ناصواب وتنگ نظرانه  در دید مردم و نخبگان خراب نکنید .بجای  خدا برای مردم تصمیم‌گیری و قضاوت نکنید.
آقای باصطلاح عدالتخواه راه معروف شدن،  خراب کردن شخصیت دیگران نیست قصاص قبل از جنایت؛ شایسته یک انسان مسلمان نیست.از راه و روش خویش توبه کنید و با اقدامات واظهارات بچه گانه مردم را از نظام دلسرد نکنید.
والسلام علی من اتبع الهدی
(سیدمحسن حسینی)

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *