آخرین اخبار
اشتراک گذاری
11 March 2019
کد مطلب : 26480

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از آن طرف بام، اقتصاد مقاومتی را معنا کرده و در شرایطی که مردم زیر فشارهای اقتصادی هستند، دولت برای تأمین مخارج خود به مضیقه افتاده است و مطالبات برخی نیروهای همین دانشگاه، ماه‌ها پرداخت نشده است، برای خانه سازمانی یکی از مدیران حلقه مدیریتی خود، میلیون‌ها تومان هزینه غیرضروری کرده است.

به گزارش ١٩ آبان به نقل از ریواس جنوب، در حالی که مردم زیر فشارهای اقتصادی کمر خم کردند و دولت برای پرداخت یارانه ۴۵ هزارتومانی به زحمت افتاده است، مدیرانی در کهگیلویه و بویراحمد هستند که بدون تدبیر و درک شرایط پیرامونی، به دنبال کاخ نشینی و مرفه نشینی هستند.

صحبت از مدیریت ارشد دانشگاه علوم پزشکی یاسوج است که به تازگی برای مجلل‌سازی خانه سازمانی یکی از نورچشمی های خود، چند ده میلیون تومان هزینه کرده است تا این خانه سازمانی شبیه به یک کاخ شود.

اگرچه اورنگ ایلامی چند ماه قبل برای یکی دیگر از نزدیکان خود هم این دستور را داده بود اما به سختی قابل هضم است که یک مدیر در جمهوری اسلامی اینگونه به جان منابع مالی دانشگاهی بیفتد که با خون دل خوردن بیمارانی به دست می آید که با بیشترین هزینه ها کمترین خدمات را در این استان محروم دریافت می کنند.

شاید گاها برخی نقدها در رسانه ها، سخت گیری و به نوعی دور از اصناف باشد اما در برخی موارد مدیران سر در برف می کنند و فکر می کنند کسی متوجه کارهای آنان نیست یا شاید هم به انید برخی پشتوانه ها و حمایت ها اینگونه جسورانه و بدون تشخیص اولویت ها، دست در جیب بیت المال می کنند.

آقای ایلامی با کدام منطق وقتی مطالبات برخی پرستاران و نیروهای این دانشگاه ۱۶ ماه است پرداخت نشده است، برای یک خانه سازمانی این همه هزینه کند؟

مگر می شود ایلامی نداند که مطالبات نیروهای خدماتی و کارگری ماههاست پرداخت نشده است؟ مگر میشود نداند که اضافه کار همکارانش پرداخت نشده است؟

مگر می شود که رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد نداند که کارانه پزشکان و پرستاران هنوز پرداخت نشده است؟

او قطعا می داند که دانشگاه اولویت های مهمتری دارد، اما چرا اینگونه بر حوزه حساس سلامت، مدیریت می کند، رازهای بیشتری دارد.

بدتر از همه این ها اینکه گفته می شود، این خانه سازمانی برای مسئول دفتر اوست که اگر صحت داشته باشد، بازی بدی با اعتماد مردم است.

اگر هم کاری به شرایط اقتصادی مردم و دولت نداشته باشیم و اولویت دانشگاه را هم مجلل سازی خانه سازمانی نزدیکان مدیر بدانیم، مگر کارکنان و مدیران این دانشگاه چه تفاوتی با هم دارند که آقای ایلامی حاضر می شود با این تبعیض برای یک یا چند نفر معدود از آنها تا این حد برای ظاهر و نما و دکوراسیون از بیت المال و پول این مردم هزینه کند؟ گویا در دانشگاه علوم پزشکی، خون برخی مدیران رنگین تر است.

اورنگ ایلامی در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، به نحوی اقتصاد مقاومتی را معنا کرده است که این معنا را نه مردم عادی می فهمند و نه همکاران و نیروهای دانشگاه که ماه ها مطالباتشان را دریافت نکردند.

بدون تردید، مدیران بالادستی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از استان تا تهران نیز این شیوه هزینه کرد را نخواهند پذیرفت و قطعا ایلامی را متوجه اشتباهاتش خواهند کرد.

اشتباهی که بیش از آنچه به شخص ایلامی برگردند به طناب های پوسیده اطرافیان او و میدان داری آنان بر می گردند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

۳ responses to “وقتی از بیت المال هزینه رفاه مدیران نورچشمی می شود!”

  1. مریم says:

    خدا وبه وخشو
    ما نه وتیه خدا اومیمه نه نورچشمی بقیه یم

  2. کارمند says:

    علاوه بر مواردی که سایت های محترم و عدالت خواه و مردمی مانند ۱۹ آبان ذکر نموده اند موارد مستند زیادی وجود دارد مانند دقیقا هشت ماه است که حقوق رانندگان شبکه گچساران را نپرداخته اند و یک سال است که اضافه کاری و کارانه و ماموریت و پول لباس و پول مهد کودک و بقیه مطالبات کارکنان شبکه گچساران و مراکز و بیمارستان های گچساران را نداده اند و حتی برق شبکه گچساران و مراکز را هم قطع کرده اند و امکان خراب شدن تعداد زیادی واکسن شهرستان هم وجود دارد اما علاوه بر ایلامی که برای رییس دفترش که یک لیسانس است این چنین کاخی میسازد مسولین شبکه گچساران از جمله مدیران و معاون اداری شبکه رامین ملکی و حراست هادی عزیزی حراست شبکه گچساران فامیل های خود را بدون ضوابط شاغل کرده اند و هرکس اعتراض کند هم سرکوبش میکنند جوانان بیکار و واجد شرایط حسرت میخورند و کسی و مقام نظارتی یا بازرسی هم رییدگی نمیکند از طرفی در بیمارستان و شبکه و مراکز بهداشتی هم پول زیاد و به ناحق و جریمه و قبول نکردن دفترچه و هزاران اجحاف دیگر به بیماران بی پناه و مردم محروم وارد میکنند شاید خدا وجدان خفته بازرسین و ناظرین را بیدار کند

  3. کارمند says:

    علاوه بر مواردی که سایت های محترم و عدالت خواه و مردمی مانند ۱۹ آبان ذکر نموده اند موارد مستند زیادی وجود دارد مانند دقیقا ،هشت ماه است که حقوق رانندگان شبکه گچساران را نپرداخته اند و یک سال است که اضافه کاری و کارانه و ماموریت و پول لباس و پول مهد کودک و بقیه مطالبات کارکنان شبکه گچساران و مراکز و بیمارستان های گچساران را نداده اند و حتی برق شبکه گچساران و مراکز را هم قطع کرده اند و امکان خراب شدن تعداد زیادی واکسن شهرستان هم وجود دارد اما علاوه بر ایلامی که برای رییس دفترش که یک لیسانس است این چنین کاخی میسازد مسولین شبکه گچساران از جمله مدیران و معاون اداری شبکه رامین ملکی و حراست هادی عزیزی حراست شبکه گچساران فامیل های خود را بدون ضوابط شاغل کرده اند و هرکس اعتراض کند هم سرکوبش میکنند جوانان بیکار و واجد شرایط حسرت میخورند و کسی و مقام نظارتی یا بازرسی هم رسیدگی نمیکند از طرفی در بیمارستان و شبکه و مراکز بهداشتی هم پول زیاد و به ناحق و جریمه های بی دلیل و قبول نکردن دفترچه و هزاران اجحاف دیگر به بیماران بی پناه و مردم محروم این شهرستان وارد میکنند شاید خدا وجدان خفته بازرسین و ناظرین را بیدار کند

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *