آخرین اخبار
اشتراک گذاری
07 March 2019
کد مطلب : 26363

 

۱- اخیراً مطلبی با قلم شما تحت عنوان خودکامگی در سایت های خبری منتشر شده است، به خودتان چه نمره ای می دهید؟
مطلب مذکور شامل سه قسمت بود. بخش اول مختص کسانی بود که تحصیلات عالیه دارند و مسائل را تحقیقاً برررسی و آنالیز می نمایند. قسمت دوم که مبتنی بر واقعیات جامعه می باشد می توانست مورد استفاده همگان قرار گیرد و جمله آخر برای قشر جوان بود که معمولاً به دنبال شورآفرینی هستند. و اما تبدیل به کمیت نمودن مطالبی که نوشته بودم، نمی تواند عالمانه باشد چرا که معیار مدون و خاصی برای سنجش وجود ندارد منتها براساس بازخوردی که از افکار عمومی حاصل می شود می توان میزان رضایتمندی یا عدم رضایت جامعه را در ارتباط با موضوعات تحریر یافته ارزیابی نمود.
۲- با توجه به روحیات شما فکر نمی کنید مردم انتظار جمله آخر مصاحبه (دم شیر) را نداشتند؟
اگر آن را نمی نوشتم معقول تر بود. همانطور که اگر نماینده مردم گچساران و باشت در سخنرانی خود نمی گفتند فلان داغ می کنند بهتر بود.
۳- اکنون که انتخابات استانی شده است چه تحلیلی از آینده دارید؟
در یک نگاه اجمالی کار برای همه کاندیداها هم از بعد اتلاف وقت و هم هزینه هایی که بر روند انتخابات مترتب می باشد سخت شده است اما یک انتخابات پرشور و بی نظیری در استان خواهیم داشت.
۴- در حوزه های انتخابیه بویراحمد و کهگیلویه با چه کسانی ائتلاف خواهید نمود؟
اولاً باید معلوم شود چه کسانی ثبت نام می کنند. ثانیاً از میان ثبت نام کنندگان چه افرادی از فیلتر شورای محترم نگهبان که نوعی برزخ است می تواند عبور نمایند. ثالثاً کف رأی آنان کارگشا باشد. رابعاً اکثر نیروهای محوری همراه، بر ائتلاف با آن افراد صحه بگذارند. خامساً در مسائل مختلفی که مردم انتظار حل نسبی آنها را توسط نمایندگان دارند، توانمندی بالقوه و بالفعل داشته باشند.
۵- چرا برخلاف دیگران، شما از کلمه دکتر به عنوان پیشوند فامیلی آقای تاجگردون استفاده نمی کنید؟
ما در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در دورۀ هشتم تصویب نمودیم که بکار بودن عناوینی مانند دکتر، مهندس و … برای کسانیکه فاقد مدارک لازم آن عناوین می باشند جرم است. مصوبه کمیسیون در صحن مجلس رأی آورد و به تأیید شورای نگهبان هم رسید لذا قانون را رعایت می کنم. البته کتمان این نکته که تجارب اجرایی آقای تاجگردون از خیلی از کسانیکه در رشته تحصیلی ایشان مدرک دکترا دارند، بیشتر است، غیرمنصفانه می باشد.
۶- چرا فقط شما و آقای تاجگردون بیشتر مورد هجمه قرار می گیرید؟
حمله به آقای تاجگردون طبیعی است چون وکیل مردم هست و براساس توقعات فراوانی که مردم دارند ایشان مورد هجمه قرار می گیرند. البته بخشی از موضع گیریها علیه مشارالیه ناشی از ذهنیتی است که مردم دال بر عملکرد ناعادلانه ایشان می دانند و اما اینجانب اگر تقریر و تحریر نداشته باشم کمتر مورد تهاجم قرار می گیرم.
۷- اگر آقای جعفری کاندیدا نشوند در انتخابات از شما حمایت می کنند؟
شرایط مملکت با توجه به عملکرد این دولت و فشارهای همه جانبه ای که از خارج و داخل به رهبر معظم انقلاب وارد می آید، ایجاب می کند که ما گلایه ها را کنار بگذاریم و برای تشکیل یک مجلس انقلابی که به معنی واقعی درد ملت را درک کنند و به جد پیگیر حل معضلات مردم باشند، باشیم. آقای حاج جعفری از نیروهای اصلی تفکر اصول گرایی در این حوزه می باشند. ایثارگر، برادر دو شهید، بسیار ساده¬زیست و پاکدست و ولایتمدار هستند ما به تشخیص و تصمیم ایشان احترام می گذاریم و تصمیم آقای مهندس فولادی هم برای ما محترم است.

۸- اگر مهندس زینل زاده برای حضور در انتخابات سدّی پیش پایش نباشد ممکن است به نفع شما کنار برود؟
غیرممکن نیست چون ایشان جوان است و در آینده فرصت بیشتری برای حضور در صحنه های مختلف سیاسی و انتخاباتی دارند همینطور که جناب مهندس پاکدل و جناب دکتر زراعت کیش فرصتهای خوبی در آینده پیش رویشان می باشد. ولی تصمیم اثرگذار را برای ماندن یا نماندن جناب مهندس زینل زاده در صحنۀ انتخابات، نیروهای محوری که در کنار ایشان هستند خواهند گرفت.
۹- فکر می کنید نیروهای محوری اطراف ایشان چه تصمیمی می گیرند؟
احتمالاً ریسک نکنند و یک بار دیگر تسلیم شکست اصول گرایان از رقیب نخواهند شد.
۱۰- آیا آقایان سردار خورشیدی، مهندس پاکدل و دکتر زراعت کیش در انتخابات از شما حمایت خواهند نمود؟
عزیزانی که نام بردید هیچگونه انحرافی از خط ولایت نداشته و همواره پشتیبان جریان ولایی بوده اند قطعاً اگر اکثر اصول گرایان گچساران و باشت بر کاندیداتوری حقیر صحه بگذارند این سه بزرگوار بر مبنای اعتقادات خود، تمام قد حمایت می کنند و حمایت ایشان تأثیر فوق العاده ای خواهد داشت.
۱۱- اگر اکثر اصول گرایان گچساران و باشت از کاندیداتوری شما حمایت نکنند چکار می کنید؟
گرچه اکثر توده مردم کاری به اصول گرا و اصلاح طلب ندارند ام

ا در صورت عدم حمایت اکثریت اصول گرایان، کاندیدا شدن حقیر نابخردانه خواهد بود.
۱۲- فکر نمی کنید اگر آقای دکتر زراعت کیش کاندیدا شوند مثل بعضی از کاندیداهایی که پرونده اولین و آخرین دفعه حضورشان در انتخابات با دو الی سه هزار رأی بسته شد، ایشان هم به آنان بپیوندند؟
قاعدتاً من نباید به این سؤال پاسخ بدهم فقط می توانم عرض نمایم که ایشان هم سید است، هم تحصیلاتشان در مقطع دکترا به پایان رسیده، هم سالم است و هم حسن شهرت دارد اما بحث داشتن پایگاه اجتماعی در شرایط فعلی موضوع دیگری است.
۱۳- اخیراً مجلس مصوب نموده که نمایندگان بیش از سه دوره متوالی نمی توانند کاندیدا شوند نظرتان را در این مورد بیان کنید و آیا شامل آقای موحد می شود؟
فکر می کنم پشت صحنه این طرح آقای دکتر علی لاریجانی است چون اگر مخالف آن می بود به صحن نمی آمد. ایشان آدم تیزهوشی است می داند که در دورۀ بعد اگر کاندیدا شود یا رأی نمی آورد و اگر هم وارد مجلس بشود، ریاست آن را از دست خواهد داد لذا نمی خواهد پرستیژ سیاسی اش مخدوش شود و در واقع نوعی فرار به جلو انجام داد. در ضمن آقای لاریجانی برای دوره بعد قصد کاندیداتوری ریاست جمهوری را دارد با تصویب این طرح بازۀ زمانی موسعی در اختیارش قرار می گیرد که در سطح کشور برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری تلاش کند ولی طرح مذکور شامل آقای موحد نمی شود.
۱۴- در مورد کاندیدا شدن آقای لاریجانی برای ریاست جمهوری بعدی چه نظری دارید؟
اصول گرایان واقعی ایشان را همراهی نمی کنند. حنای اصلاح طلبان هم با عملکرد دولت آقای روحانی و مجلس هم بی رنگ است. توده مردم که اکثریت آرا متعلق به آنهاست هم به جد مخالفند لذا حضور مشارالیه در صحنه به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری نوعی انتحار سیاسی است مگر اینکه در آینده شرایط جدیدی بوجود بیاید. البته رقبای ایشان هم مهم است که چه کسانی باشند.
۱۵- شما اخیراً در مطلبی مکتوب آقای تاجگردون را در لیست ساکتین در فتنه ۸۸ قلمداد نموده اید می توانید بیشتر توضیح دهید؟
در همان مطلبی که اشاره نمودید، توضیح داده ام اما وقتی افرادی مثل علی لاریجانی، علی اکبر ناطق نوری و محمدرضا باهنر که صعودشان به مناصب مهم کشور با استفاده از نردبان اصول گرایان محقق گردیده است و در صدر لیست ساکتین در فتنه بودند چندان گلایه و انتظاری از آقای تاجگردون در بحث مذکور نمی توان داشت.
۱۶- یکی از سایت ها از شما به دلیل بالا بودن سن و از آقای تاجگردون بدلیل کسالت جسمی خواسته است که از صحنه انتخابات کنار بروید چه جوابی دارید؟
آقای تاجگردون بحمدالله مشکل جسمی شان حل شده است و حقیر با تأسی از آیت الله جنتی تا ۹۵ سالگی برای حضور در صحنه های مختلف انقلاب و خدمت به مردم انشاءالله هیچ مشکلی نخواهم داشت و فعلاً یکی از سالم ترین سیاسیون استان می باشم.زاگرس آنلاین

این مطلب بدون برچسب می باشد.

۲ responses to “گفتگوی چالشی با سید قدرت حسینی”

  1. واقع بین says:

    درود بر سید دوست داشتنی ..
    …..

  2. صادق says:

    ما از همه برادران ولایتمدار میخواهیم که .با توکل بر حداوند قادر متعال وحدت نمایند و از انتطارات خود کوتاه بیایند . اگر کسی ادعای ولایتمداری کند و حاضر به وحدت نباشد راه را نشناخته است . وضعیت کنونی .بسیار نامناسب .ناعادلانه . و به سمت دنیا پرستی و دین زدایی است .باید از خود بگذریم .

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *