آخرین اخبار
اشتراک گذاری
06 March 2019
کد مطلب : 26352

 

در آستانه سال نو شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر دوگنبدان به همراه جمعی از کارشناسان شهرداری با مدیرعامل ،جمعی از مدیران و مسوولین شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران دیدار و گفتگو کردند.
در این دیدار که در سالن جلسات شرکت نفت و در فضایی صمیمانه برگزار شد، مهندس صیدالی ضمن ابراز خرسندی از فرصت پیش آمده برای این نشست اظهار امیدواری کرد که حاصل چنین جلساتی ارتقا کیفی و کمی خدمات رسانی به عموم شهروندان باشد.
صیدالی افزود : بر این اعتقاد هستیم که شهرداری و شرکت نفت می توانند به عنوان دو بال مکمل هم تاثیر به سزایی در خدمات رسانی به عموم شهروندان داشته باشند.
وی با اشاره به گستردگی حوزه فعالیتهای عملیاتی شرکت در سطح چهاراسنان گفت:
هدف اول و نقشه راه ما نیز بر این مبنا استوار است که عواید وجود نعمت خدادادی نفت و گاز در این شهرستان به مردم محروم این خطه از میهن اسلامی برسد لیکن در این مسیر بایستی الزامات و محدودیتهای قانونی را از یکطرف و هزینه های بسیار سنگین اداره شرکت بزرگی مثل شرکت گچساران و محدودیتهای بودجه ای را نیز در نظر داشت.

صیدالی تصریح کرد: نگاه من و سایر مدیران و مسوولین این شرکت در راستای خدمت به مردم مثبت است و به هر انچه قانون برای حقوق مردم این شهرستان تصریح کرده باشد مشتاقانه و مفتخرانه گردن میگذاریم.

وی با اشاره به پروژه های متعددی که اعتبارات آنها از طریق صنعت نفت تامین شده است گفت : افتخار میکنیم که در مسیر توسعه پایدار شهری سهمی داریم و خدمت صادقانه به این مردم را وظیفه ای بزرگ میدانیم. وی ساخت یک سالن مجهز و بزرگ و تحویل آن به آموزش و پرورش را که اخیرا انجام شده است را نمونه ای از این خدمات ارزشمند دانست.

صیدالی با اشاره به هزینه های بسیار هنگفتی که برای توسعه و تجهیز فرودگاه گچساران شده گفت: یکی از شاخصهای مهم توسعه شهری وجود امکانات زیرساختهایی نظیر فرودگاه است و ما نیز با این نگاه که وجود این فرودگاه علاوه بر رفع نیازهای شرکت میتواند در رفاه عموم مردم و بویژه شهروندان گچسارانی موثر واقع شود ، این هزینه های سنگین را تحمل کرده ایم.
وی تعامل و هماهنگی متقابل شهرداری و شرکت نفت را برای تداوم خدمات رسانی مهم تلقی کزد و افزود: امیدواریم این نگاه متعامل از این پس نیز وجود داشته باشد تا مردم و بویژه اقشار محروم از منافع آن بهره مند شوند.
در ادامه جلسه اعضای شورای اسلامی و شهردار دوگنبدان نیز ضمن تشکر از مدیرعامل و سایر مدیران شرکت در همکاری با شهرداری بر لزوم استحکام روابط و تعاملات تاکید کردند.
شهردار دوگنبدان گفت: انتظار ما از نفت و گاز گچساران این است که به عنوان شهروند بیش از پیش به کمک شهرداری بشتابند تا مردم از منافع مستقیم آن بهره مند شوند.
دکتر ظفری با اشاره به حسن نیت مدیران نفت در همکاری با شهرداری درخواست کرد که در اجرای پروژه های عمرانی حقوق قانونی شهرداری را برای هزینه های عمران شهری در نظر داشته باشند و به موقع برای اخذ مجوز اقدام کنند.

 

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *