آخرین اخبار
اشتراک گذاری
04 March 2019
کد مطلب : 26287

سرپرست آموزش و پرورش گچساران گفت: پنجمین دوره جشنواره خوارزمی با محوریت بازارچه با رویکرد کار آفرینی و طرح ایران مهارت با مشارکت بیش از پنج هزار دانش آموز برگزار شد.

نمایشگاه دست ساخته دانش آموزان گچسارانی گشایش یافت

  پنجمین دوره جشنواره خوارزمی، نمایشگاه  دست‌ساخته‌های دانش‌آموزی گچساران  با محوریت  بازارچه با رویکرد کار آفرینی و طرح ایران مهارت با حضور  سرپرست آموزش و پرورش، شهردار دوگنبدان دیگر مسوولان  در دبیرستان شهید جهان آرا گچساران برگزار شد.

 در حاشیه افتتاح این  بازارچه محمد شهبازی اظهار کرد: نمایشگاه دست‌ساخته‌های دانش‌آموزی فرصتی مناسب برای بروز و ظهور استعدادهای نهفته دانش‌آموزان در رشته‌های مختلف است.

وی با بیان اینکه در سطح تمامی مدارس این شهرستان نمایشگاه‌های دست ساخته دانش آموزی برگزار شده است، گفت: این نمایشگاه با آثاری از دانش‌آموزان دوره اول متوسطه  گچساران برگزار شد.

سرپرست آموزش و پرورش  با بیان اینکه  این آثار برترین دست ساخته های دانش آموزان  است، ادامه داد: این نمایشگاه با مشارکت پنج هزار و  ۴۰۰ دانش آموزش  دوره اول متوسطه در قالب ۵۱ آموزشگاه  در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

 وی مدت برپایی این نمایشگاه را پنج روز عنوان و بیان کرد: خلاقانه ترین آثار به نمایش درآمده در این نمایشگاه انتخاب خواهد شد.

شهبازی تصریح کرد: نمایشگاه دست ساخته دانش آموزان گچسارانی در ۴۰ غرفه آماده بازدید علاقه مندان است.
وی ابراز داشت: در این نمایشگاه دانش آموزان تولیدات صنایع دستی شامل گلیم ،غذاهای سنتی،ظروف سفالی،لباس های محلی و وسایل تزئینی را عرضه و به فروش می رسانند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *