آخرین اخبار
اشتراک گذاری
25 February 2019
کد مطلب : 26113

علی خوان پایه اولین نشست خبری خود را با اصحاب رسانه شهرستان گچساران برگزار کرد. او در پاسخ به سووالی در این خصوص که در آستانه انتخابات مجلس یازدهم هستیم و حضرتعالی هم مسئول برگزاری انتخابات هستید، آیا همراهی‌تان با نماینده مردم در مجلس در مراسم فاتحه خوانی شائبه برانگیز نیست، آیا شما این قول را می‌دهید که انتخابات آینده سالم برگزار شود، اظهار کرد: اولاً بنده نماینده عالی دولت هستم و تا انتخابات یک سال دیگر فرصت است و الان طبق چه معیاری پرسیده می‌شود که آیا انتخابات آینده سالم برگزارخواهد شد یا نه.
وی با بیان اینکه نباید بدون سند به کسی انگی زد و یا پیش داوری کنیم، افزود: اگر کسی علم غیب دارد که در انتخابات سال آینده قرار است اتفاقی بیفتد، بیاید و بگوید، این پیش داوری‌ها برای شهرستان ما تنش زا خواهد بود و من از رسانه‌ها خواهش می‌کنیم که به این حرف‌ها دامن نزنید.
فرماندار گچساران تاکید کرد که انتخاباتی سالم و آزاد برگزار خواهم کرد.
خوان پایه در ادامه توضیح داد که رفتن به مراسمات فاتحه خوانی یک رسم دیرینه است و رفتن من با کسی نباید شائبه برانگیز باشد. آقای تاجگردون یک مقام رسمی است که همراهی با او هیچ منع قانونی ندارد و تبلیغات فرماندار محسوب نمی‌شود.
وی تصریح کرد: کجای این اقدام تبلیغ سیاسی است؟ کجای قانون گفته فرماندار همراه نماینده به این مراسمات نرود.
فرماندار گچساران خود در ادامه و در پاسخ به سووال خبرنگاران خود را فرزند بویراحمد گرمسیر خواند و گفت: برای مردم دیل احداث تونل یک رویا بود و در همین مدت کوتاه که در فرمانداری گچساران مسوولیت دارم، وقتی به روستا می‌روم از آبادانی آنان لذت می‌برم. در این سال‌های خشکسالی هزاران هکتار زمین کشاورزی آبیاری شده است. اگر کسی خودش را به خواب زده و خدمات را نمی‌خواهد ببیند چطور باید بیدارش کرد.
خوان پایه با بیان اینکه راه‌ها چهارخطه امن و با کیفیت و روشنایی شده، تصریح کرد: در سال‌های گذشته چند نفر در جاده‌ها جانشان را از دست می‌دادند؟ تصادفات در محورهای گچساران بیداد می‌کرد، اما الان وضعیت فرق کرده، آیا اینها توسعه نیست؟ آیا این زیرساخت‌ها گامی در راستای توسعه نیست؟
وی در ادامه به حقآبه گچساران هم گریزی زد و گفت: تخصیص آبی که از سدهای گچساران برای این شهرستان گرفته شده است، چیز کمی نیست.
فرماندار گچساران در پاسخ به این سوال که آیا این تضمین را می‌دهید که دفتر نماینده یا خود نماینده در امور اجرایی دخالت نداشته باشد از جمله بخشدار شدن آقای شبرنگ، گفت: با هیچ کس عهد اخوت نبسته‌ام و به هیچ وجه اجازه نمی‌دهم که به منافع عمومی ضربه بخورد.
وی افزود: انتخاب بخشدار از اختیارات خود من است و آنکسی را که شایسته بدانم، انتخاب خواهم کرد.
خوان پایه در پاسخ به سووال دیگری تاکید کرد: من نماینده دولت هستم و در جهت منافع عمومی مردم گام بر خواهم داشت و متعلق به افرادی و یا گروه خاصی نیستم. هر کسی که به پیشرفت و توسعه شهرستان کمک کند خواه نماینده یا هر فرد دیگری باشد، دستشان را می‌بوسیم.
فرماندار گچساران در ادامه این را هم گفت که اعتبارات خوبی وارد شهرستان می‌شود و خدمات گسترده‌ای هم در حال انجام گرفتن است.

 

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *