آخرین اخبار

تاجگردون اعلام برائت میکند یا سکوت؟!

جای شما نه در تحصن و تجمع مقابل مجلس بلکه در میان حامیان حقوق ملت و ملیت در مقابل خسارت محض (برجام)و عدم قبول اشتباه تصویب خسارت محض خالی است.

اشتراک گذاری
02 November 2016
کد مطلب : 2579

جناب آقای تاجگردون نماینده محترم مردم شریف شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی
خبر درگیری لفظی شما با نماینده محترم ورامین جناب آقای نقوی حسینی را شنیدم لذا بر آن شدم تذکراتی را خدمت جنابعالی عرض کنم.
اولا باید متذکر شوم که ارائه نظر و رأی عقیده در جایگاه قانون گذاری یک مسئله غیرقابل انکار است و همانگونه که دیده میشود عده ای از نمایندگان در جایگاه وکیل الدوله به ایراد سخن میپردازند عده ای نیز با روحیه انقلابی جایگاه وکیل المله خود را به خوبی حفظ کرده اند و هیچ کس حق تعرض به آنان را ندارد.
ثانیا ایرادات آقای نقوی حسینی به دانش آشتیانی در بحث فتنه ۸۸ و اعلام برائت از سران فتنه از جنس همان ایراداتی است که از جنابعالی گرفته میشود و همچنان بر قوت خود باقیست.
لذا از شما درخواست داریم هرچه سریعتر جهت اعلام برائت و تبیین نسبت شما با تفکرات سران فتنه۸۸ آقایان میرحسین موسوی _مهدی کروبی_سیدمحمدخاتمی اقدام نمایید.
ثالثا امثال آقای نقوی حسینی و رسایی و کوچک زاده از جنس همان وکیل المله هایی هستند که در تحصن ملت در مقابل مجلس شورای اسلامی در روند پیگیری برجام حضور داشتند و از حق ملت و ملیت دفاع کردند و اما جای شما نه در تحصن و تجمع مقابل مجلس بلکه در میان حامیان حقوق ملت و ملیت در مقابل خسارت محض (برجام)و عدم قبول اشتباه تصویب خسارت محض خالی است.
رابعا اگر میخواهید ملت شما را در جایگاه وکیل المله ببیند نه وکیل الدوله در انجام تکلیف خود در جایگاه خدمت گذاری حقوق ملت را بر دولت مقدم و ارجح بدانید چرا که اینگونه رفتارها شائبه عکس این ماجرا به وجود می آید.
خامسا به طور صریح و بدور از اهمیت گذاری و الویت بندی احزاب و جناح های مزخرف متذکر میشویم که نسبت به موضع گیری های طعنه آمیزتان درفضای رسانه در برخورد با حرکت های تأیید شده از سوی مقام معظم رهبری همچون دلواپسان و… که بصورت مکرر از شما شنیده شده است تجدید نظر کنید.
در پایان توفیق روزافزون جنابعالی را برای وکالت ملت و خدمتگذاری به مردم شریف گچساران و باشت را از خداوند متعال خواهانم.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *