آخرین اخبار
اشتراک گذاری
06 February 2019
کد مطلب : 25650

 

 

به گزارش پایگاه خبری ۱۹ آبان،رییس هیئت دوچرخه سواری شهرستان کهگیلویه از برگزاری همایش بزرگ دوچرخه سواری(در هر دو بخش اقایان و بانوان) به مناسبت دهه فجر در دهدشت خبر داد.

گنجی پور اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر و فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، یک دوره همایش دوچرخه سواری در شهرستان کهگیلویه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به هماهنگی به عمل آمده با اداره ورزش و جوانان شهرستان کهگیلویه برای برگزاری این همایش افزود: هیئت دوچرخه سواری در راستای برنامه‌های متنوع خود به منظور رشد و توسعه این رشته ورزشی در دهدشت، در بخش همگانی اقدام به برگزاری همایش دوچرخه سواری به مناسبت دهه مبارک فجر می‌کند در هر دو گروه اقایان و بانوان خواهد کرد.

رییس هیئت دوچرخه سواری با اشاره به زمان و مکان برگزاری این همایش خاطرنشان کرد: همایش بزرگ دوچرخه سواری روز پنج شنبه بیست و پنجم بهمن ماه ساعت ۱۴:۳۰ از پارک جانبازان دهدشت تا انتهای تقاطع کمربندی سوق با حضور علاقمندان به دوچرخه سواری به انجام خواهد رسید.

وی اضافه کرد:به قید قرعه جوایز ارزنده‌ای به شرکت کنندگان در این همایش اهدا خواهد شد.

هیئت دوچرخه سواری برای شرکت در این همایش با شماره تماس ۰۹۳۵۸۲۶۸۶۸۶(پرندوار) آماده ثبت نام از دوچرخه سواران علاقمند خواهد بود.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *