آخرین اخبار

توضیحات فرماندارباشت و مدیران دامپزشکی در خصوص کلیپ جنجالی

انتشار یک فیلم در فضای مجازی مبنی بر کشف کله الاغ در اطرف شهر باشت مرکز شهرستان باشت با واکنش مسئولان این شهرستان و همچنین مدیرکل دامپزشکی استان مواجه شد.

اشتراک گذاری
30 January 2019
کد مطلب : 25478

در همین ارتباط با “مسعود حسینی”، فرماندار شهرستان باشت در این خصوص   گفت:  در چند روز گذشته صحبت هایی در این خصوص  شنیده شده است  و ما و متولیان امر پیگیر موضوع هستیم . جزئیات بیشتر و دقیق تر را دامپزشکی می داند.

همچنین صادق ظفری، رئیس اداره دامپزشکی شهرستان باشت در واکنش به ابن فیلم ضمن تایید کشف سر الاغ در اطراف شهر باشت گفت: ظهر روز سه شنبه، نهم بهمن ماه پس از گزارش مردمی و اطلاع از موضوع با حضور ماموران نیروی انتظامی سر الاغ کشف شده صورت جلسه و با دستور قضایی معدوم شد.

وی افزود: علت و انگیزه ذبح سر کشف الاغ معلوم نیست

ظفری اظهارکرد: به خاطر اینکه از این قضیه مطمئن شویم نظارت بر قصابی ها و مراکز عرضه گوشت مجاز شهرستان را تشدید کردیم که به مورد مشکوکی در این زمینه برخورد نداشته ایم.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان باشت از مردم خواست تا گوشت مورد نیاز خود را از مراکز مجاز و مورد تایید دامپزشکی تهیه کنند تا گوشت غیرمجاز و غیربهداشتی به آنها فروخته نشود.

ظفری با اشاره به عرضه گوشت بصورت غیرمجاز در برخی نقاط استان خاطرنشان کرد: این مساله پیش آمده اهمیت کار و اقدامات دامپزشکی را نشان می دهد که همواره اعلام می کند مردم گوشت مورد نیاز خود را از مراکز عرضه گوشت مجاز و مورد تایید دامپزشکی تهیه کنند و از گوشت‌های با مهر و لَیبل دامپزشکی خرید کنند.

همچنین عبدالله بهمنش، مدیرکل دامپزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این رابطه  گفت: مردم از مراکز مورد تایید دامپزشکی گوشت مورد نیاز خود را تامین کنند چراکه ما بر مراکز مجاز عرضه گوشت نظارت و بازرسی داریم و احتمال مصرف گوشت‌ غیرمجاز در مراکز تحت نظارت شهرستان و استان وجود ندارد.

وی اضافه کرد: بر اساس بازرسی ها و نظارت‌های اکیپ‌های دامپزشکی تا کنون مورد مشکوکی از توزیع و فروش گوشت الاغ در مراکز مجاز عرضه گوشت و رستورانها و غذاخوریهای مجاز سطح استان مشاهده نشده است.

بهمنش اضافه کرد: از مردم شهرستان باشت و استان کهگیلویه و بویراحمد می خواهم که گوشت مورد نیاز خود را از مراکز مورد اطمینان و مجاز خرید و غذا را نیز از رستوران‌ها و غذاخوری‌های معتبر تهیه کنند.

 

این مطلب بدون برچسب می باشد.

۳ responses to “توضیحات فرماندارباشت و مدیران دامپزشکی در خصوص کلیپ جنجالی”

  1. Anonymous says:

    یه جوری میگن از مراکز مورد تایید گوشت بخرید اینگار خیلی نظارت دارن !!! مثلا یه قصاب لابلای گوسفنداشون یه الاغ قالب کنن کی میفهمه !!
    کسی جسارت فروش گوشت الاغ رو داره ساختن اون مهرم خیلی سخت نیست.
    مملکت ما ایقد خر تو خر شده که هرکی هرکاری دوس داره میکنه. مسئولین کی کارشونو درست انجام دادن که بار دومشون باشه …

  2. همشهری says:

    کار دکتر ظفری بسیار دقیق هست و همیشه اهمیت خاصی به بازرسی ها میدن و خیلی سخت گیر هستند . مراکز مجاز بر جسب مخصوص دارند و کسی نمیتونه جعلش کنه .
    درود بر دکتر ظفری انسانی لایق و پیگیر

  3. وطنم باشت says:

    درود بر دکتر ظفری عزیز که لیاقتش بالاتر از مدیرکلی هست ۰ازمانی که مسول دامپزشکی شده رشد خوبی شهر ما داشته ۰ای کاش ما چند نفر امثال دکتر جوان داشتیم که برای شهرمون تلاش بکنه ۰

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *