آخرین اخبار

خیرمقدم اموات به مسافران دهدشت!/وقتی ورودی شهر نمایشگاهی از مرگ می‌شود

بنصب بنر اموات در ورودی شهر دهدشت نمایشگاهی از مرگ برپا کرده و روحیه هر مسافری را آزرده می‌کند.

اشتراک گذاری
13 January 2019
کد مطلب : 25030

طیبه‌سادات سعادتی‌نیک/وارد شهر که می‌شوی در اولین نگاه بنرهایی از اموات که در ابعاد بزرگ روی داربست فلزی نصب شده روحیه هر مسافری را آزرده می‌کند.

تابلوهای بزرگی با اعلامیه فوت،چهلمین و سالگرد درگذشت متوفی و عکس‌هایی تمام قد از جوانانی که روی داربست نقش بسته است در ورودی شهر انگار نمایشگاهی از مرگ برپا شده است.

با وجود ممنوعیت نصب بنر اموات در ورودی‌های شهر،معابر و میادین در شورای فرهنگ عمومی همچنان شاهد بی‌توجهی شهروندان به این مصوبه هستیم اما به نظر می‌رسد در این میان پای نظارت می‌لنگد.

اگر قاطعیت در اجرای مصوبه‌ها باشد و مسؤولان دست به قانون شوند خیابان‌ها،میادین و ورودی‌ها از تابلوها و بنرهای ترحیم و اعلامیه‌ها و تصویر از دست رفتگان خالی می‌شود و نمایشگاه‌های مرگ برچیده خواهد شد اما چنین نشده است.

نصب تابلوهای اعلان مرگ در ورودی‌ها و سطح شهر هنوز از مد نیفتاده و این عادت فرهنگی نادرست بیش از پیش باب شده است.

دیوارهای فرمانداری هم خالی از تصاویر اعلامیه‌های درگذشتگان نیست و هر روز شاهد بیشتر شدن تصاویر چسبانده بر دیوارهای این اداره در مرکز شهر هستیم.

می‌طلبد شهرداری محل‌هایی را برای نصب و الصاق اعلانات معین کند و با کسانی که در غیر از این محل‌ها پوستر و بنری نصب کنند برخورد شود تا چهره شهر بیش از این مخدوش نشود.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *