آخرین اخبار
اشتراک گذاری
11 January 2019
کد مطلب : 24996

 

هنوز معلوم نیست که چرا و به چه دلیل یار غار غلامرضا تاجگردون و فرماندار محبوب تدبیری‌ها باید غزل خداحافظی را از مدیریت عالی گچساران بخواند.

ظرف روزهای اخیر خبرهایی مبنی بر تغییر فرمانداران گچساران و دنا در محافل سیاسی و خبری رد و بدل شد.
گذشته از گمانه‌زنی برای جانشینی عبدالرحیم رحیمی و نادیا صداقت که پرداختن به آن چندان مد نظر نیست اما تحلیل‌هایی در خصوص چرایی این تغییرات وجود دارد.
بحث تغییر سرپرست فرمانداری شهرستان دنا از خیلی وقت پیش شنیده شده که البته ذی‌نفعان در این تغییر دست به عصا و حرکت حساب شده‌‌ای دارند چرا که در صورت تغییر ناگهانی و بدون مقدمه نادیا صداقت در فرمانداری دنا اثرات سویی ممکن است برای برخی در انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی در شهر سی‌سخت مرکز شهرستان دنا داشته باشد.
یکی از دلایلی که برخی تحلیل‌گران از تغییر تنها فرماندار زن استان دارند به انتخابات مجلس برمی‌گردد که ممکن است نادیا صداقت نتواند همه خواسته‌های انتخاباتی را برآورده کند و به همین خاطر با احتیاط تمام به دنبال جایگزین تنهاترین فرماندار زن استان هستند.
اما در سوی دیگر میدان و خیلی آن طرف‌تر در منطقه گرمسیری استان و در شهرستان گچساران نیز چنین وضعیتی پیش آمده و در حالی که قانون بازنشستگی شامل حال عبدالرحیم رحیمی نشده و او می‌توانست حداقل تا یک سال دیگر شهرستان گچساران را مدیریت کند اما سخن از رفتن وی فراوان شنیده می‌شود.
هنوز معلوم نیست که چرا و به چه دلیل یار غار غلامرضا تاجگردون باید غزل خداحافظی را از مدیریت عالی گچساران بخواند و سوال این است که عزم تاجگردون و یا خرد جمعی جریان اصلاحات خواهان این تغییر است و یا اجباری در کار بوده که باید رحیمی جای خود را به دیگری دهد؟!.
هر چند همه چیز در مرحله گمانه‌زنی قرار دارد اما در ذهن بیشتر مردم این سؤال نقش بسته که موج جدید تغییر فرمانداران استان برای اصلاح امور است و یا استارتی برای انتخابات مجلس آینده.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *