آخرین اخبار

جزئیات جدید از تیراندازی افراد ناشناس به خودروی رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد+تصاویر

بر اساس این خبر افراد ناشناس به سمت خودروی حجت الاسلام مزارعی تیراندازی کرده اند که این حمله ناکام مانده است و حجت الاسلام مزارعی و راننده وی در این تیراندازی اسیبی ندیده اند و در سلامت کامل هستند.

اشتراک گذاری
09 January 2019
کد مطلب : 24932

عصر امروز خبری در فضای استان کهگیلویه و بویراحمد چرخید که رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد مورد سوءقصد قرار گرفته است.

 

بر اساس این خبر افراد ناشناس به سمت حجت الاسلام مزارعی تیراندازی کرده اند که این حمله ناکام مانده است و  حجت الاسلام مزارعی و راننده وی در این تیراندازی اسیبی نرسیده و در سلامت کامل هستند.

 

گفته می شود این تیراندازی از طرف یک خودروی زانتیا سفیدرنگ در خیابان شهید باهنر ۵ صورت گرفته است و ۲۴ گلوله به سمت خودروی رئیس کل دادگستری شلیک شده است.

مشاهدات عینی نشان می دهد هم اکنون اوضاع تحت کنترل است و فضای آرامی در اطراف دادگستری استان وجود دارد.
گفتی است هنوز نیت افراد شلیک کننده مشخص نیست.

 

حجت الاسلام غلامرضا مزارعی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: بعد از بازگشت از محل کار هنگامی که می‌خواستم از خودرو پیاده شده و وارد منزل شخصی‌ام شوم خودرو را به گلوله بستند.

 

وی با اشاره به اینکه این حادثه در خیابان باهنر پنج رخ داد، افزود: محافظان بنده و دادستان در جریان جزئیات بیشتر حادثه قرار دارند.

 

حجت‌الاسلام مزارعی مبارزه جدی با فساد مالی و همچنین زمین‌خواری را در کهگیلویه و بویراحمد آغاز کرده و در دوره مدیریت وی بر دستگاه قضایی استان بسیاری از جرائم از جمله نزاع‌های دسته جمعی و سرقت مسلحانه به شدت در استان کاهش یافته است.

دقایقی پس از این حادثه حجت‌الاسلام مزارعی در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: برای یک لحظه مقابل مفسدان کوتاه نمی‌آیم و نهایت اینکه در این راه کشته می‌شوم.

رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: همانگونه که قبلا هم گفته‌ام  در راه مبارزه با فساد عمامه‌ام را کفنم قرار داده‌ام.

وی در پاسخ به این سوال که پس از سو قصد چه صحبتی برای مردم دارد افزود: مردم استان دعا کنند به عنوان یک قاضی صادق در راستای احقاق حقوق انها تلاش کنم و آرزو دارم در این مسیر کشته شوم.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

۳ responses to “جزئیات جدید از تیراندازی افراد ناشناس به خودروی رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد+تصاویر”

  1. Anonymous says:

    خدا لعنتون کند آخر به دست قانون سپرده می شوید در این استان یکنفر پیدا شده که از حقوق محرومین حمایت میکند ابن را هم میخواهند ترور نمایند خدا نگهدار آقای مظاهری باشد

  2. Anonymous says:

    یعنی توی خیابان های یاسوج چند تا دوربین مدار بسته نیست که با کنترل آنها بتوان انها را شناسایی کرد

  3. حسینی says:

    خدارا شکر که بعداز انقلاب رییسی مقتدر ودلسوز داریم که حق وحقوق مظلومین را از ظالمان می ستاند.آخرش ثابت خواهد شد که چه نابکارانی دست در این حرکت زشت داشتند ودارند.خدا را شکر که تیر خطاکاران به خطا رفت

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *