آخرین اخبار
اشتراک گذاری
08 January 2019
کد مطلب : 24873

یک منبع آگاه در پی انتشار خبر بازداشت رییس شورای شهر لنده در گفتگو با تابناک اعلام کرد: احضار رئیس شورای شهر لنده به دادگستری لنده واقعیت دارد و ایشان به دلیل داشتن شاکی که یکی از کارمندان شهرداری است احضار شد.

وی در ارتباط با شکایت کارمند شهرداری لنده گفت: ایشان نسبت به تهمت و افترا های روا داشته علیه خود از رئیس شورای شهر لنده شکایت داشت.

ایشان خاطر نشان کرد: صبح امروز پیرو شکایت این کارمند شهرداری از رئیس شورای شهر بعد از تفهیم اتهام و اینکه ایشان کفیل نداشت روانه زندان شد.

رئیس شورای شهر لنده بعداز ساعاتی با معرفی کفیل به دادگستری لنده آزاد گردید.

گفتنی است حکمی قطعی در این باره هنوز صادر نگردید و اینکه در این پرونده رئیس شورای شهر لنده حکم محکومیت خواهد خورد یا برائت در آینده مشخص میشود.

 

گفتنی است بعداز آنکه برخی رسانه ها به خبر بازداشت رئیس شورای شهر لنده پرداختند، ایشان با صدور جوابیه ای به اخبار منتشر شده واکنش نشان داد که در ادامه جوابیه ایشان آورده شده است.

جوابیه رئیس شورای شهر شهرلنده در پی انتشار خبر قرار بازداشت برای رئیس شورای شهر لنده

بدون شک جایگاه و نقش رسانه در جامعه نقشی پر رنگ و مهم است که این رسالت خطیر بر دوش اصحاب محترم رسانه است که صیانت و پاسداری از این نقش مهم در جامعه کاملا مهم است.

احتراما در خصوص انتشار خبر/صدور قرار بازداشت برای رئیس شورای شهر لنده/ از سوی آن خبرگزاری لازم است در راستای اصالت رسانه ای جوابیه اینجانب را منتشر نمایید:

در خصوص مسائل و مشکلات شهرداری و شورای شهر لنده بنده به عنوان منتخب مردم وظیفه دارم تا جایی که قانون و مقررات اجازه می دهد و تا جایی که توانددارم از حق و حقوق مردم که ولی نعمت همه ما هستند صیانت و پاسداری نماییم، لذا در خصوص برخی مسائل مطرح شده در فضاهای مجازی و سایت های خبری در خصوص مسائل شهرداری وظیفه دارم از حقوق مردم خود دفاع نماییم.
لذا در خصوص انتشار خبر مذکور به اطلاع شما سروران گرامی رسانیده می شود که بنده هم اکنون در منزل می باشم و ادعای صدور قرار بازداشت خود را تکذیب می نماییم.

لذا انتظار داریم آن رسانه در راستای رسالت ذاتی خویش نسبت به انتشار این جوابیه اقدام نمایید.
عزیزاله شریفی
رئیس شورای شهرلنده

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *