آخرین اخبار
اشتراک گذاری
31 December 2018
کد مطلب : 24626

چند سال پیش ان زمان که گوشی های لمسی,به بازار نیامده بود,در راهپیمایی ۱۳ابان شهر باشت,
مردمیانسال و ساده دل روستایی,با شور و نشاط و صدای رسایی در بین امریکا ستیزان مرگ بر امریکا می گفت.
اورا به پشت تریبون,راهنمایی کردند,اما عاقبت ان شعاری که نباید در مذمت و نکوهش امریکا می گفت بر زبان اورد.
میکروفن را از او گرفتند و اورا به پایین جایگاه راهنمایی کردند,اما گوشی های تلفن همراه ان را ضبط کرده بودند,و تا مدتها نقل محافل بود.
اتفاق امروز گچساران, یاداور ان خاطره شد, که شاید ظاهر گفتارش رکیک بود,اما طعم سادگی و صداقتش تا مدتها خنده را بر لب ها می اورد.
اتفاق امروز گچساران را با توجه به شناخت رفتاری واخلاقی که از جناب اقای حاج یدالله مرادی سراغ دارم,بر خلاف نظر نماینده محترم شهرمان,از قبل برنامه ریزی شده و عقبه ان را در دهه شصت نمی دانم,
بلکه شعاری از جنس سالیان پیش ۱۳ابان شهر باشت می دانم.
اما امکانش هست که سوءظن جناب اقای تاجگردون صحیح باشد,لذا اگر چنین باشد,ما که در حلقه به اصطلاح‌ دینی و ارزشی شهرستان گچساران نیستیم,اما با شناخت نسبی که از اقایان ارزشی سراغ داریم,مماشاتی جهت طرد فرد یا افراد خاطی در وجود انان سراغ نداریم.
اما اگر این امر بشکل خودجوش و خودسر,شکل گرفته بود,این مجموعه یک عذرخواهی از جناب اقای تاجگردون طلبکار هستند.

اگر هم سخنان نماینده محترم شهرستان های باشت و گچساران صحیح باشد,با روحیه و جسارتی که از اقای حاج یدالله مرادی سراغ دارم,از عذرخواهی از طرف ایشان به مردم أبایی نمی بینم.

اما نکته‌ای از طرف این مخلص به جناب اقای دکتر تاجگردون,نمی دانم شاید من اشتباه میکنم,اما عقل فرمان میدهد و دل احساس می,کند که اگر فرماندار محترم مسوول برگزاری این مراسم بودند,شما این اطلاعیه ژورنالیستی را صادر نمی کردید,و بیش از اینکه بوی حمایت از مرحوم هاشمی را بدهد,بیشتر به یک تصفیه حساب از رقیبان غیرحزبی شما شباهت داشت.
الله اعلم,فقط خداوند است که از دل ها اگاه و خبردار است.
انچه در این کلیپ شنیده میشود.
این کلمه مرگ را مترادف با نام اقایان مرحوم هاشمی,خاتمی,موسوی و کروبی قرار داده اند.چطور در مقام دفاع از سه شخصیت دیگر برنیامدید؟ایا انها برای شما سوخته اند و یا نام بردن از انان هزینه دارد؟
شاید لازم باشد که به این ابهام هم جواب دهید.

سلامت و برقرار باشید.

 

این مطلب بدون برچسب می باشد.

۳ responses to “هاشمی بهانه ای برای تصفیه حساب از رقیبان غیرحزبی/ اگر فرماندار مسوول برگزاری این مراسم بود شما این اطلاعیه ژورنالیستی را صادر نمی کردید”

  1. خاطره شبیه خاطره شما says:

    در دور سوم انتخابات یک کاندید بود به نام اسلام پور تو خیابون بلادیان روبروی بانک صادرات مرکزی داشت سخنرانی انتخاباتی میکرد پسر دایی حاج بهرام پسر فریدون شریفی خودش را به عنوان مسول بلندگو جا زد و با کمک چند تا از فامیلا ده ها بار بلندگو را قطع و خراب و کم و زیاد میکرد ما که همه چیز را میدونستیم خیلی خندیدیم بنده خدا اصلا نتوانست سخنرانی کند ولی بعدا ناراحت شدیم مثل این زیاد دیدم نفوذی کم نیست

  2. Anonymous says:

    بعیدمی دونم سیدسعادت حسینی بتونه متنی بنویسه🤔🤔🤔

  3. گمنام says:

    ککا تصفیه درسته یا تسویه

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *