آخرین اخبار

غلامرضا تاجگردون یا دکتر تاجگردون؟!

دکتر سید اسماعیل محمدی مهر

اشتراک گذاری
21 December 2018
کد مطلب : 24329

 این مطلب را فقط برای روشنگری عموم مردم استان کهگیلویه و بویراحمد به خصوص مردم فهیم شهرستان گچساران به رشته تحریر درآوردم تا یک بار برای همیشه لااقل از اسم و لقب نماینده مردم شهرستان گچساران ابهام زدایی گردد و ایشان به این مطلب پاسخ گویند که به راستی باید بگوییم آقای دکتر تاجگردون یا اقای تاجگردون؟

داستان از آنجا شروع شد که دیروز در سفری که از استان بوشهر به سمت گچساران داشتم فردی در کنار بنده نشسته بود که دنیا دیده بود و با ایشان به نقد و گفت گو در مورد استان پرداختیم. صحبت به شهرستان گچساران رسید و ایشان در تمام مسیر اسم آقای تاجگردون را بدون لقب دکتر خطاب می‌کردند و این برای من جای ابهام داشت که چطور فردی با این همه حساسیت در سخن گفتن چگونه است لقب دکتر را نمی‌گوید؟ از جنابشان سوال پرسیدم چرا اینگونه اسم ایشان را بدون لقب دکترخطاب می‌کنید و صحیح این است که بگویید آقای دکتر تاجگردون، ایشان در جواب بنده گفت: چون ایشان دکتر نیستند و تفاوت است بین کسی که زحمت کشیده است، بیداری و سختی کشیده است تا مدرک دکتری گرفته و کسی که لقب دکتررا برای خود جعل کرده. از این رو من نمی‌گویم دکتر تاجگردون و فقط میگویم آقای تاجگردون. اینجا بود که تصمیم گرفتم به همسفر خود ثابت کنم در اشتباه است و نماینده شهر ما آقای دکتر تاجگردون است نه آقای تاجگردون. در اینترنت نام تاجگردون را در ویکی پدیا سرچ کردم و به مطالعه پرداختم که دیدم ایشان لیسانس علوم اقتصادی از دانشگاه شهید بهشتی و فوق لیسانس برنامه ریزی سیستم‌های اقتصادی از همان دانشگاه در سال ۷۰ گرفته‌اند و دارای مدرک دکتری در رشته اقتصاد از موسسه گلوبال بیزنس کشور بلژیک است. اینجا بود که در ذهنم ابهام ایجاد شد ازآنجا که گلوبال بیزینس یک موسسه است و دانشگاه نیست و دوماً در ۶۰٪ از مناطق بلژیک، زبان هلندی ودر ۴۰٪ مناطق جنوبی فرانسوی صحبت می‌شود و در منطقه پایتخت بروکسل که موسسه گلوبال بیزینس در این شهر است هر دو زبان در نهادهای دولتی رایج است. حال آنکه آقای تاجگردون به هیچکدام از این دو زبان آشنا نیستند و حتی ایشان در مراسم دیدار با نمایندگان مجالس کشورهای دیگر به زبان انگلیسی تسلط ندارند. این در حالی است که برای مدرک دکتری داشتن حتی در ایران باید یکی از مدارک TOEFL یا IELTS یا تولیمو را داشته باشید. این ابهامات در ذهنم سبب شد که به سایت وزارت علوم، تحقیقات و فنا وری بروم و در آنجا نام موسسه Global Business Academy را جستجو کنم ولی نام این موسسه در فهرست دانشگاه‌های مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ایران قرار نداشت و طبق لیست دانشگاه‌های مورد تأیید وزارت علوم، که توسط اداره کل امور دانشجویان این وزارتخانه، منتشر می‌شود، مدرک اخذ شده از موسسه Global Business Academy غیرقابل بررسی و ارزشیابی است و در ایران اعتبار ندارد و سپس به سایت دیگر رفتم و متوجه شدم ایشان در انتخابات سال ۹۰-۹۴ نیز با مدرک کارشناسی ارشد ثبت نام کردند. ذکر این نکته لازم است که آقای تاجگردون یک بار برای همیشه این ابهام را رفع کنند و بگویند چگونه است که این مدرک فاقد ارزشیابی است و مورد تایید وزارت علوم نیست اما ایشان خود را دکتر خطاب می‌کنند.؟ لازم به ذکر است اسناد و مدارک نوشته‌های بالا را می‌توانید در ذیل مطالب ملاحظه فرمایید.

 

این مطلب بدون برچسب می باشد.

۲ responses to “غلامرضا تاجگردون یا دکتر تاجگردون؟!”

  1. Bavi says:

    یعنی تو این چندسال مارو فریب داده؟
    امکان نداره،اگر واقعی باشه این مطلب باید از ملت عذر خواهی کند

  2. معرفت says:

    تو استان ده ها دکترای اقتصاد و صدها دکترای بقیه رشته ها را داریم ولی چون سیاست بازی و زد و بند ندارند به آنها مجال پیشرفت داده نمی شود معرفت و انصاف و خداترسی و عدالت طلبی نکته اصلی یک مدیر کلان است که اگر نداشته باشد به قول شهید مطهری میشود شمشیر در دست زنگی مست ای کاش یک نظر سنجی آزاد و مخفی انجام میشد تا معلوم شود که به جز اطرافیان پول دار و حامیان خشن بقیه مردم و فقیر شدگان و بیکارشدگان و بدون پارتی ها و بقیه طوایف و مردم چقدر نا راضی و خشمگین هستند اینجا نقش راستی و معرفت معلوم میشه هشتاد درصد مردم گچساران و حومه و باشت هیچ امیدی به آینده ندارند

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *