آخرین اخبار
اشتراک گذاری
18 December 2018
کد مطلب : 24212

به دلیل ریزش یک ساختمان در یاسوج یک کارگر زیر آوار گرفتار شد . 

 لحظاتی پیش به دلیل عدم رعایت نکات ایمنی و مهندسی، ساختمانی در شاهد یک شهر یاسوج ریزش کرد و یک کارگر زیر آوار محبوس شده و نیروهای امدادی در حال پیدا کردن راهی برای خروج این کارگر هستند . 

نیروهای امدادی و آتش نشانی در محل حادثه حضور دارند . 

هنوز معلوم نیست این کارگر زیر آوار محبوس شده زنده است یا نه و نیروهای امدادی همچنان در تلاش برای بیرون آوردن این کارگر از زیر آوار هستند.

نستهن مقدم، شهردار یاسوج در این خصوص در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا گفت: ساختمان در حال ساخت در خیابان “معاد” یاسوج در حال بتن ریزی بود که متاسفانه ریزش کرد.

وی افزود: به گفته شاهدان عینی یک کارگر که در حال کار بود زیر آوار و سقف ساختمان که ریزش کرده گیر افتاده است.

مقدم اظهارکرد: ۳۰ نفر نیروی آتش نشانی و شهرداری یاسوج با خودرو و تجهیزات در حال تلاش و آوار برداری برای نجات کارگر گرفتار شده هستند.

شهردار یاسوج در خصوص علت حادثه خاطرنشان کرد: هنوز علت حادثه مشخص نیست و نیاز به بررسی بیشتر دارد.

مقدم تصریح کرد: ازدحام و شلوغی مردم کار امدادرسانی را برای نیروهای امدادی و آتش نشانی با کندی مواجه کرده است و انتظار داریم مردم در چنین مواقعی جهت امدادرسانی بهتر و به موقع همکاری کنند و ازدحام نکنند.

وی ادامه داد: هم اکنون مدیرکل بحران و مدیرعامل هلال احمر استان، فرماندار شهرستان، اعضای شورای شهر و نیروهای انتظامی در محل حادثه حضور دارند.

شهردار یاسوج اضافه کرد: مشخص نیست که فرد گرفتار زنده است یا نه و تیم های امدادی بوسیله جرثقیل در حال برداشتن سقف ساختمان آوار شده هستند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *