آخرین اخبار
اشتراک گذاری
16 December 2018
کد مطلب : 24146

 

یکی از رسانه های نزدیک به جریان سیاسی قشقایی گچساران آورد: در حالیکه این روزها همه اقوام واقشار و جریانات سیاسی در حال آماده سازی کاندیدای خود برای انتخابات آینده هستند، ظاهر ایل قشقایی هم که تاثیر گذار ترین ساختار قومیتی در شهرستان گچساران است. بزودی کاندیدای خود را معرفی خواهد کرد.
هرچند که بزرگان ایل قشقایی دلسرد و ناامید از شکست های پیاپی در گذشته اند و سعی دارند در انتخاب راه راحت تر و پر منفعت تر یعنی عدم معرفی کاندیدا قشقایی و زد بند با یک کاندیدای لر زبان را پیش بگیرند وبه همین جهت تعدادی از پیش کسوتان این ایل بسمت معامله با نماینده فعلی گچساران رفته اند ولی جوانان قشقایی باهمفکری تعدادی از بزرگان به صورت آتش به اختیار وارد شده و حمایت جانانه از کاندیداتوری مهندس یوسف باقری را اعلام کرده اند. شنیده ها از معرفی کاندیدای قشقایی در جشن بزرگ انقلاب در بهمن ماه حکایت دارد. یوسف باقری علاوه بر حمایت بزرگان و جوانان قشقایی از حمایت اقوام مختلف بهبهانی و بختیاری و محبوبیت خاص در ایل باوی و بویراحمد است. ارایه یک برنامه قوی و استراتژی هدفمند خواهد توانست باقری را راهی مجلس کند 

این مطلب بدون برچسب می باشد.

۴ responses to “رونمایی از کاندیدای قشقایی های گچساران در انتخابات مجلس یازدهم”

  1. شهروند بی طرف says:

    امکان ندارد که قشقایی ها کاندیدا معرفی کنند. معرفی کاندیدای قشقایی چیزی شبیه بگم بگم احمدی نژاد است. عده ای از فرصت طلبان که دنبال پست و مقام هستند فقط بخاطر گرفتن باج، در حال کاندیدا تراشی هستند. با توجه به گذشته فکر نکنم قشقایی ها توان رقابت داشته باشند. الکی شایع درست نکنید

  2. فرهنگی says:

    مهندس باقری کاندیدا نمیشه یعنی توانایی کاندیدا شدن نداره و این کاره نیست چرا که هرکسی را بهر کاری ساختن. مهندس باقری فقط دنبال پست است. کافیه دکتر تاجگردون یه پست نیم بندی به باقری بده اون وقت میبینی که مهندس باقری مثل دکتر کریمی خونه به خونه با دکتر تاجگردون میگرده و براش رای جمع میکنه.

  3. شرمت الله says:

    خدا وکیلی حرف خنده دار نزنید

  4. امین ف says:

    نماینده های گچساران که با کارت شارژومرغ وگونی برنج رای جمع می کنند چطورمیخواهند برای من وامثال من اول ازهمه شهرزیبا..فعالیت سیاسی.اجتماعی.اقتصادی ایجادکنند..ای نماینده ای که با شارژ۲هزاری رای میخری…ازخدابترس..به فکر جوانان بیچاره ای باش که داری حق اون هارومیخوری البته یک عده ای از طایفه هاهستند به خاطرسرکاررفتن دویا ۱۰جوان ازطایفه خود ب حراست..یک شهرستان رو باانتخابشون بیچاره می کنند.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *