آخرین اخبار
اشتراک گذاری
11 December 2018
کد مطلب : 23924

رئیس پلیس فتا استان کهگیلویه و بویراحمد از  شیوه و شگرد جدید کلاهبرداران تلفنی خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری ١٩ آبان،سرگرد شهبازی پور افزود: افراد کلاهبردار و فرصت طلب با عناوین مختلف با افرادی که در سایت‌های تبلیغاتی اجناس خود را برای فروش می‌گذارند تماس تلفنی  برقرار و با ترفند‌های مختلف آن‌ها را به پای عابر بانک کشانده و حساب آن‌ها را خالی می‌کنند.
وی اظهارکرد: این کلاهبرداران از اشخاص با عناوین مختلف از قبیل: رادیوجوان، شرکت مخابرات و تلفن همراه و اخیرا با افرادی که در سایت‌های تبلیغاتی مثل سایت دیوار آگهی تبلیغ فروش جنس یا اجناسی را می‌دهند به صورت تلفنی تماس و خود را مدیر یک شرکت یا هتل معروف معرفی و تقاضای کالا به مقدار زیاد می کنند.
رئیس پلیس فتا کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: فروشنده تقاضای شماره حساب برای واریز ثمن معامله را به صورت حواله می‌ کند و بعد از گذشت مدتی مجدا با فروشنده تماس گرفته و اعلام می‌دارد که وجه به حساب شما واریز شده و جهت تأیید حواله باید به نزدیکترین عابر بانک مراجعه کنید.
شهبازی پور اضافه کرد: افراد فرصت طلب با این ترفند اشخاص را ترغیب و وادار به حرکت به سمت خود پرداز بانک‌ها کرده و با صحبت‌های فراوان و اغفال، ذهن آنان را منحرف و موفق به انتقال وجه از حساب اشخاص به حساب مورد نظر خود می کنند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *