آخرین اخبار
اشتراک گذاری
09 December 2018
کد مطلب : 23809

 

 

احمد خلفی مخاطب این پایگاه خبری  در واکنش به بیانیه اخیر علیمراد جعفری آورده است:

 

مولی امیرالمؤمنین علیه‌السلام:

اِیّاکَ وَالنِّفاقَ فَاِنّ ذالوَجهَینِ لایکونُ وَجیهاً عِندَ اللهِ.

برحذر باش و از نفاق بپرهیز و بدان که آدم‌ دو چهره نزد خدا وِجهه و منزلتی ندارد.

برادر جعفری ما را به خیر تو امیدی نیست شر مرسان

روز گذشته در برخی از رسانه ها بیانه ای از علیمراد جعفری خطاب به نیروهای انقلاب نشر یافت که وی در این بیانیه به چهر های انقلابی گچساران و باشت تاخته بود که چرا وی را نادیده گرفته اند. در پی انتشار این مقاله بر آن شدم که در نامه ای کوتاه با وی از سر آنکه روزی روزگاری ما و شما برادر فکری و جریانی یکدیگر بودیم چند کلامی را به وی یادآوری کنم.

جناب جعفری برخود لازم نمی دانید در ابتدا به دلیل رفتار های خود در گذشته از جریان اصول گرایی و انقلابی گچساران و باشت عذر خواهی نمایید؟آیا امروز که در انزوای کامل هستید و می دانید که هیچ تاثیری بر روند وحدت و شکل گیری جبهه حق طلبی و انقلابی ندارید حداقل در تهران از شرایطی که بواسطه رای جریان برای شما و خانوادهتان فراهم گشته بهره کافی و وافر را ببرید و دیگر در مسایل سیاسی و جریانی این خطه دخالت ننمایید تا شرایط به گونه ای نشود که از ما رنجیده خاطر شوید . برای آنکه رفتار شما مار ا به سمتی خواهد برد که ازحقایق پشت پرده رونمایی نماییم؛شما که بهتر می دانید که رفاهی که امروز شما و فرزندانتان در پایتخت از آن بهره می جوییدحاصل اعتمادی است که در برهه ای از زمان و به دلیل شرایط خاص درگذشت پدر معنوی جریان اصولگرا به شما شد و لاغیر.

گویا در اندیشه آن هستید که با رفتار و گفتار نسنجیده خود این چنین وانمود نمایید، که جریان وابسطه به شماست و اگر نباشید چرخ انقلابی گری از حرکت خواهد ایستاد،اما جهت تذکری به شما اعلام میدارم که در انتخابات گذشته نیز به رغم آنکه کاندیدای نیروهای انقلابی رای نیاورد اما بزرگترین دست آورد را بهمراه خود داشت و آن تمیز شدن نیروهای انقلابی و غیر انقلابی بودند از یکدیگر‌. و در تاریخ جریانی نقطه عطفی بود برای نیروهای جوان انقلابی.

مگرشما یار دیروزما فراموش کرده اید که در انتخابات گذشته چگونه برای کسب منافع شخصی پشت دوستان خود را خالی کرده و به نشست با تاج گردون ها درتهران و شیراز و همراهی ایشان روی آوردید؛ امروز دیگر شما بواسطه رفتارتان نه محبوبتی داری و نه مقبولیتی‌. اگر در گذشته نیز در بخشی از جریان اصول گرایی مورد وثوق قرار گرفتید تنها به دلیل آن بود که شما سالها در کنار مراد جریان اصول گرایی مرحوم نبی زاده بودید اما دریغا که از مکتب و مرام انقلابی ایشان بهره ای نجستید و نتوانستید ادامه دهنده راه ایشان باشید؛ امروز در کمال ناباوری بار دیگر شما می خواهید خط تفرقه و نفاق را در میان نیروهای انقلاب شاید به دستور کسی درپیش گیرید و بی شک این روندی که پیش گرفته اید راه به جایی نخواهد برد و جریان انقلابی با شما یا بی شما روند وحدت را در پیش خواهد گرفت و به سرانجام خواهند رساند اما آنچه که هیچگاه نمی توان ان را فراموش کرد عمل و رفتا شما در دوه حاکمیتتان است آنگاه که به خود زنی نیروهای انقلابی روی آوردید وجوان انقلابی امروز و معلمین جریان تفکری انقلابی هیچگاه نمی توانند رفتارهای منفعت طلبانه را از یاد برند و درپایان با یک بیت شعر نامه خود را به پایان می رسانم.

امیدوار بود آدمى به خیر کسان

مرا به خیر تو امید نیست، شر مرسان

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *