آخرین اخبار
اشتراک گذاری
08 December 2018
کد مطلب : 23740

 

مطلبی در برخی رسانه و کانال های خبری تحت عنوان آقای “استاندار،همین امروز برای عزل پرواز دیر شده است” منتشر شده است.

یکی از علل ناتوانی های دولت تدبیر و امید در پیمودن مسیر وعده ها و خوردن به بن بست های امروز حضور مدیران تاثیرگذاری در بدنه دولت است که نه تنها دلسوز دولت و آرمانهایش نبوده بلکه از خود بی تفاوتی محض نشان می دهند.‌

امروز در کهگیلویه و بویراحمد، علی پرواز مدیرکل سیاسی انتخابات استانداری از جمله و معدود چهره های اصلاح طلب راستین،دلسوز و معتقد به دولت و نظام جمهوری اسلامی است که مجال یافته و توانسته با شایستگی به این سمت نائل آید گرچه پتانسیل وی بیشتر بوده است.

دلیل این همه بغض و کینه نسبت به وی جای تعجب است و چرا عده ای حضور وفاداران به اصلاح طلبی و دولت تدبیر و امید را بر نمی تابند؟

چرا مدیرانی و دوزیستان سیاسی که در دولت های نهم و دهم در استان و در جایگاه های مهم بوده و در دولت یازدهم بیشتر و تا حدودی در دولت دوازدهم هم همچنان مسئولیت دار هستند در حاشیه امن قرار می گیرند اما “علی پرواز” را بر نمی تابند و به صرف یک اظهار نظر علیه وی موج سواری و خواهان عزل وی می شوند؟

اما خطاب به استاندار محترم،اگر استان محروم کهگیلویه و بویراحمد روزی بخواهد غبار محرومیت را از تن بیرون کرده،باید مسئولیت ها به مدیران اندیشمند،دلسوز و وفادار به مردم و آرمان های انقلاب مثل علی پرواز سپرده شود.

 

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *