آخرین اخبار
اشتراک گذاری
04 December 2018
کد مطلب : 23602
معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری طرح آموزش مهارت‌های زندگی اسلامی در بقاع متبرکه بویراحمد و‌ گچساران خبر داد.

حجت‌الاسلام قاسم مومنی‌شاد اظهار کرد: دوره آموزشی زندگی به رنگ خدا با هدف آموزش مهارت‌های زندگی از آذر ماه در بقاع متبرکه شاخص استان برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: یکی از مهمترین دغدغه‌های امروز مقام معظم رهبری رفع آسیب‌های اجتماعی و آموزش سبک زندگی اسلامی در کشور است چرا که بزرگترین خطر امروز جامعه و نظام مقدس اسلامی گسترش معضلات و آسیب‌های اجتماعی در بین خانواده‌ها است.

وی تصریح کرد: از این رو با توجه به حساسیت سازمان اوقاف و امور خیریه هر ساله اقدام به برگزاری کلاس‌های سبک زندگی اسلامی با موضوع مهارت‌های فردی خانواده‌ها، خانواده و ازدواج و تربیت فرزند در جوار بقاع متبرکه می‌کنیم.

این مسوول بیان کرد: اجرای این طرح با توجه به ظرفیت استان در دو شهرستان گچساران در حوزه علمیه حضرت بی‌بی حکیمه(س) و شهرستان بویراحمد در جوار امامزاده مختار و امامزاده عبدالله(ع) تدارک دیده شده و از اساتید برجسته قم استفاده شده است.

مومنی‌شاد گفت: علاقمندان می‌توانند با حضور در امامزاده مختار و امامزاده عبدالله(ع) و حوزه علمیه بی‌بی حکیمه گچساران در کلاس‌های فوق شرکت و ثبت‌نام کنند.

وی خاطرنشان کرد: این طرح تا اردیبهشت ماه در این بقاع برگزار و‌ در پایان به کسانی که بیشترین حضور و‌قبولی در آزمون پایان دوره را کسب کنند گواهی اعطا می‌شود.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *