آخرین اخبار
اشتراک گذاری
29 November 2018
کد مطلب : 23308

طوعاً او کرهاً و یا خواسته و ناخواسته روزی اعمالمان چون صفحه ای خوانا و کتابی مبین و روشن جلوی ما قرار می گیرد و همه داشته های دنیوی و تمامی قدرت های سیاسی و فوامیل و سرمایه های هنگفت و غیر قابل احصاء نه فقط کاری ازشان ساخته نیست چه بسا گریبانگیر مان هم بشوند و آنجا جزء از اعمال نیک کاری ساخته نیست .
مزیداً هر کسی بعد از خدا خودش را بهتر می شناسد و حضرتعالی مطلعید که به چه دلایلی در ادوار قبل رد صلاحیت شده اید و به چه دلایلی تأیید شده اید!.

حتماً شورای محترم نگهبان یا پرونده حضرتعالی را ندیده یا ناقص دیده اند یا به مصلحتی یا به سفارشی اطمینان کردند .
علی ایحال هم اکنون نماینده و یا الگویی از مردم محترم شهرستانهایگچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون بودجه و به تعبیری معمار اقتصاد به عزا نشسته امروزید.
توقع این بود که بعد از این بیماری که هر روزی سراغ کسی می آید، حساب شده تر سخن می راندی ولی با این سفسطه و مغلطه، آشوب جدیدی را ساز نمودید که باورمان آمد مرگ هم نمی تواند قامت یا فکر و اندیشه کج را به راه آورد .
خود می دانید که در مثال مناقشه نیست و قیاس مقبول نمی افتد مگر با داشتن شرایط معدودی که هرگز در بیانات آقای هدایت خواه شما را به یزید و موکلینت را به عمال یزید قیاس نکرده اند .

یزید جانی ترین مخلوق هستی است و حادثه ای را در کربلا رقم زد که دیگر در تاریخ بشریت اتفاق نخواهد افتاد مگر اینکه خداوند آدمی و حوایی دو باره خلق کند و پیامبران و معصومینی و …
مشخصه دیگر یزید لعنه الله علیه سگ بازی و میمون بازی بوده که قاموس هر انسان مسلمانی از آن پاک است .

استدلال منطقی با یک صغری و کبری ابتدائی مبرهن می نماید که میزان حق و راستی اکثریت و اقلیت نیست و اوجش پیامبران در اقلیت و شهدای دشت تف است .

اما میزان در انتخابات ها اکثریت و اقلیت است که حضرتعالی هم اکنون نماینده مردم شریف شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس می باشید.
کشش های دنیوی ، تبلیغات های کذایی ، فریبکاری های مدبرانه ، وعده های غیر مسئولانه ، امکانات برتر ، تبارهای متعصبانه ، قهرمان بازی های مزورانه و … تاریخ بشریت را مملو از جنایت و خباثت و خون خواری و فساد و فلاکت و راه جهنم را پر رهرو نموده است .
ان شاالله که خدا به فریادمان برسد و طوری عمل نکنیم که با کوچکترین تیکی نعوذ باالله خودمان را یزید و پدرمان را معاویه فرض نمایم .
دعا می کنیم که آقای تاجگردون به سلامت کامل باز گردد و خدمتگزار نیک و صادقی برای حوزه انتخابیه اش باشد .

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *