آخرین اخبار
اشتراک گذاری
26 November 2018
کد مطلب : 23169

 غلامرضا تاج‌گردون  در جشن میلاد پیامبر اکرم(ص) که در محل پد خندق گچساران برگرار شد ضمن تبریک میلاد حضرت محمد(ص) و امام صادق(ع) اظهار کرد: رسول آمد و با ولادت او دیوار کسری فرو ریخت، فرمانروای ایران لرزید آتشکده فارس که هزارسال خاموش نبود خاموش شد او آمد و دین خود را بر جامعه خود عرضه کرد.

وی افزود:  او ابتدا خود را به جامعه نشان داد فضای جامعه را و او آمد به کلام قرآن چند چیز را به جامعه عرضه کند او همدرد مردم بود و با درد  مردم آشنا بود او مامور مهر و مهربانی بود، پیامبر مهربانی بود وظیفه داشت مهر و مهربانی را برای کل جامعه پیاده کند.

نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به هفته بسیج گفت: امام راحل فرمودند ای کاش من یک بسیجی بودم امروز امنیت کشور و ایران بااقتدار نتیجه رشادت بسیجیانی است که در جبهه‌های جنگ جنگیدند و رشادت کردند تا یک ایران با اقتدار را داشته باشیم.

تاج‌گردون تصریح کرد:  امسال چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است من گفتم ۷۰ الی ۸۰ درصد از جامعه ما جنگ را ندیده‌اند اما ما نباید بگذاریم این اتفاق برای رشادت‌ها، جبهه و بسیج روی دهد بسیج را آنچنان که هست و بود امام ما گفت و شهدای ما در آن قاموس جنگیده‌اند بسیج را آنچنان باید حفظ کرد خلوص داشتند و صادق بودند و با عشق می‌جنگیدند و با عشق به وطنشان و به دینشان می‌بالیدند این بسیج بود که باید بمانند و می‌ماند.

وی ادامه داد: وقتی می‌گوییم هفته بسیج به ظواهر اوامر نرویم من از دست‌اتدرکاران هفته بسیج می‌خواهم عمق بسیج را نشان بدهید وقتی می‌خواهید نشان بدهید چه کسی بسیجی است آن کسی را که ۸۰ ماه بسیجی بود ندیدم یک بار از او تجلیل شود، چه اشکال دارد یک روز تمام بسیجی‌های گچساران را جمع کنید و هر کس یک خاطره‌اش را تعریف کند،بسیاری از بسیجی‌ها  از صف جا مانده‌اند و حسرت می‌خوردند، بسیج یک فرهنگ بود که آن فرهنگ ما را و وطن ما را نگه داشت قدر آن را بدانید با همه نگرانی‌ها قدر بسیج را بدانیم بسیج را به این و آن وصل نکنید.

تاج‌گردون افزود:  درست است در شهر ما بعضی اوقات چیزهای درست می‌کنند من زمان انتخابات هم گفتم  من بعضی اوقات شک می‌کنم نکند جبهه‌ای که ما رفتیم جبهه دیگری بود اصلا جنگ نبود الان یک چیز دیگری است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: گچساران ما روند خوبی برای توسعه و عمران گرفته و خوب پیش می‌رود فضا را دوستان ما کمی سیاسی کرده‌اند من در باشت نیز عرض کردم سیاسی کردن همه آن دوستانی که احساس می‌کنند می‌توانند عرصه خدمت را داشته باشند برای کسوت وکالت مردم و نمایندگی بالاخره تشخیص با خودشان است و می‌آیند کار می‌کنند اما این بازی و این فضا یک سهم‌گیری است و سهم‌گیری هم متئجه من نیست متوجه خوشان است دارند از همدیگر سهم می‌گیرند.

تاج‌گردون بیان کرد: اولا  من حدود یکسال و هفت ماه دیگر اگر عمر اجازه بدهد نماینده شما هستم اینقد هم بخیل نیستم اگر کسی کمکم بکند و ایده بگوید بیانش نکنم عمر است و مشخص نیست تا کجا بکشد و بعد انتخابات است و مردم سرنوشت را مشخص می‌کنند.

نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنان چند روز گذشته ستار هدایت‌خواه و مقایسه وی با یزید گفت: درسته عزیزی به شعور ملت گچساران توهین کرده و به رای بنده و مردم توهین کرده است و من اورا به قیامت واگذار کرذم بسیار وقیحانه و زشت  و دور از ادب و نزاکت و دین می‌گوید اینکه کسی محبوب باشد ملاک نیست یزید هم محبوب بود بعد که آمد درستش کند گفت رای زیاد مهم نیست با یزید هم مردم بیعت کردند.

تاج‌گردون افزود: شورای محترم نگهبان بینی و بین‌الله اگر من چنین حرفی را می‌زدم من را تایید می‌کردید حتما تایید نمی‌کردید رای در جمهوری اسلامی با بیعت زورکی با یزید دوتاش یکی است؟

وی گفت: اینکه به شعور مردم گچساران توهین کردن و بعد دعوتش کردن تا در همین شهر بازی سیاسی کند  این کجا در جهت توسعه و  عمران و آبادانی  و عزت مردم گچساران است.

تاج‌گردون تصریح کرد: من وکیل شما هستم مگه می‌شود سکوت کنم مریض هستم و حالم خوب نیست دکترم گفته است باید سکوت کنم نمیشود حرف نزنم تو به ملتم توهین کردی تو به رای ملتم توهین کردی یزید کی بود من کی هستم یزید فرزند کی بود من فرزند کی بودم یزید شیر چه کسی را خورد من شیر چه کسی را خوردم یزید کجا جنگید من کجا جنگیدم یزید زیر بیرق چه کسی بود و من زیر بیرق چه کسی.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مردم وضو گرفته‌اند و رای داده‌اند مردم در آن زمان با نیزه و شمشیر رفتند و با یزید بیعت کردند این‌ها یکی هستند؟ تو در کجا درس دین را خوانده‌ای.

تاج‌گردون گفت: در زمان انتخابات به من گفتند چرا گفته‌ای با روحانی به جهنم می‌رویم با این‌ها به بهشت نمی‌رویم من اتفاقا حرفم همین بود همان روزها هم  همین حرف را زدم گفتند ما حسینی هستیم این‌ها یزیدی هستند گفتند ما بهشتی هستیم این‌ها جهنمی هستند گفتم اگر بهشتی که رسول اکرم(ص) می‌گوید قرآن می‌گوید و ما شناخته‌ایم این است اگر یزیدی که شما می‌گویید و حسینی که ما خوانده‌ایم حسینی که ما خوانده‌ایم برای اسطوره شدن شهید نشد.

وی گفت: گفتم اگر این یزید اگر این حسین و بهشت و جهنم و اگر این بهشتی که شما تعریف می‌کنید بهشتی نیست که ما در پای منبرها و کتاب‌ها خوانده‌ایم.

تاج‌گردون با بیان اینکه فیلسوفی می‌گوید انسان‌های دین‌دار به سه روش دین را کسب می‌کنند و با آن زندگی می‌کنند، گفت: گروه نخست دین‌داران مصلحتی هستند و گروه دوم کسانی هستند که دین را با معرفت کسب می‌کنند، گروه سوم نیز دوست دارند دین را تجربه کنند و امروز بسیاری این‌گونه هستند تلفیقی از گروه نخست و سوم که این فرهنگ دینی است.

وی بیان کرد: بستگی دارد ما کدامیک از این سه گروه باشیم هر سه برای جامعه لازم است عزیران کسانی که نقد می‌کنید به دین و انقلاب نمی‌خواهم ترا تکفیر کنم می‌خواهم بگویم انقلابی نیستی و دین نداری دین ما کتاب ما قران ما یکی است دین من مخالف شادی نیست قرآن و دین نیز همین را می‌گوید من در مکتب دین یاد گرفتم که مخالف را تحمل کنم کسی را که نقد می‌کند تحمل کنم تحمل کنم یک غربی را تو غربی را تکفیر می‌کنی دلیل ندارد که  اگر این اتفاق بیفتند تو یک نفر دیگر را تکفیر کنی آن هم با یزید.

تاج‌گردون افزود: من این را توهین می‌دانم و از مسئئولان محترم شهرم، برادران عزیز بسیج، سپاه، روحانیون، سازمان تبلیغات، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خواهش می‌کنم من این را توهین می‌دانم به مردم و شعور مردم یک زنجیره به هم پیوسته است ادامه دارد منتظر باشید بقیه هم خواهند آمد.

نماینده گچساران و باشت در کجلس شورای اسلامی گفت: نمی‌خواهم تعصی این و آن را بگیرم این فرهنگ مضموم است در هر جا باشد باید با او مقابله کرد شک نکنید یکی مثل من کوچک‌ترین لخته  جریان اقتصادی و مالی و ضدانقلابی داشتم الان خدا می‌داند کجا بودم.

تاج‌گردون تصریح کرد: پس خود را انقلابی نخوانید و دیگران را ضدانقلاب، خود را بسیجی ندانید و دیگران را غیربسیجی.

وی گفت: کسانی که برنامه می‌چینند و کار می‌کنند و بعضی از مسئوولان شهر مرا هم بازیچه خودشان قرار می‌دهند که خودشان  هم می‌دانند منظور من چه است و راه به جایی هم نمی‌برند یک خواهش دارم من یکسال و ۷ ماه دیگر نماینده هستم بزنید رسانه‌ها تمام کسانی که کاندیدا هستند یا اعلام کاندیداتوری کرده‌اند هر ایده‌ای طرحی روشی که معضلات اجتماعی را کم کند رفع نگرانی قومیتی کند آبادانی فرزندان این شهر را بهتر کند بهتر بتواند طرح‌های پتروشیمی بافت فرسوده و خیابان بلادیان و .. را حل کند خدا از من نگذرد اگر من این طرح‌ها را اگر عملیاتی باشد اعلام نکنم.

تاج‌گردون ادامه داد: اگر کسی ایده بدهد من به مردم می‌گویم این شخص ایده داده و ایده‌اش از من بهتر است طرحش بهتر از من است من پشت وی هستم ولو از جریان سیاسی خلاف من باشد اما بزارید کارها به جلو برود حالا می‌گویند آقای تاج‌گردون شل کرده مریض است نه دعای خیر شما ما را بلند کرد من مظلومیت پیرمرد و پیرزن باباکلانی، زنان مشک بردوش نازمکانی، پیرمرد پیچابی، دختران سربیشه‌ای و مظلومان بافت فرسوده دوگنبدان را می‌شنوم آنان فریاد می‌زنند تا روزی که زنده‌ام با آنان هستم.

وی در پایان گفت: تا زمانی که مردم نخواهند فعلن که یکسال و هفت ماه مانده اگر خدا خواست و مردم خواستند در خدمتتان هستم ولی بدانید این مردم حق از دست رفته‌شان نمی‌گویم که به هر دلیلی در پستو‌های تاریک ذهن شما گم‌شده بود باز شده تاج‌گردون‌ها را هم کنار می‌گذارند چون به حقشان رسیده‌اند یا می‌خواهند برسند تازه فهمیده‌اند حقشان چیست دوباره این حق را در پستوها قایم نکنیم در پستوهای سیاسی و قومی و قبیله‌ای و قشقایی و لر و ترک و بویراحمدی و باوی پنهانش نکنید

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *