آخرین اخبار
اشتراک گذاری
25 November 2018
کد مطلب : 23155

 

غلام‌رضا تاجگردون بدون آنکه پاسخ روشنی به اظهارات ستار هدایت‌خواه که او را غیرانقلابی خوانده و محبوبیتش را به محبوبیت یزید مقایسه کرده بود، بدهد، این نماینده اصولگرای بویراحمد و دنا را به قیامت و خدا واگذار کرد؛ تاجگردون البته تکلیف حضورش در انتخابات آتی را هم مشخص کرد و گفت تا مردم من را می‌خواهند، صحنه را ترک نمی‌کنم.
مراسم جشن میلاد پیامبر اکرم (ص) در شهر باشت با حضور غلامرضا تاجگردون نماینده گچساران و باشت و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

غلام‌رضا تاجگردون در این جشن با اشاره به اظهارات اخیر «ستار هدایت‌خواه» مبنی بر انقلابی بودن و یا نبودن تاجگردون و اینکه محبوبیت دلیل بر انقلابی بودن نیست و یزید هم محبوبیت داشت، اظهار کرد: من قطعاً در خصوص این اظهارات پاسخ خواهم داد اما کسی که رأی شما را و رأی پاک شما را با بیعت ناشی از ظلم یزید یکی دانست که من حتماً در روز قیامت از طرف این ملت از او نمی‌گذرم.

وی افزود: این‌ها برنامه‌ای است که شروع شده تا مردم را نگران کنند اینکه این فلان است این انقلابی نیست.

نماینده گچساران و باشت در ادامه گفت: تا وقتی که پیرمرد پیچابی، دختران مشک‌ به دوش نازمکانی، پیرمرد خیرآبادی، پیرمرد و پیرزن باباکلانی، عزیز ترک سربیشه‌ای و تا این‌ها مرا می‌خواهند من شما را ترک نخواهم کرد

این مطلب بدون برچسب می باشد.

One response to “در قیامت از کسی که رأی مردم گچساران را با رأی به یزید، یکی دانسته نمی‌گذرم”

  1. شرمنده از معرفی says:

    اصل بدنه جامعه همان پیرمردان و پیرزنان سربسته،بابا الان،نارک ،
    و ………..است که امیدشان بعد از خدا به دکتر تاجگردون است .
    مخالف هرچه پندارد چه باک .

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *