آخرین اخبار

مدیری استانی که شایسته تقدیر استاندار مشکل پسند استان شد/درس احمدی برای مدیران کم کار

 استاندار کهگیلویه و بویراحمد یکی از سختگیر و مشکل پسند ترین استانداران نسبت به عملکرد مدیران چه در حوزه اجرایی چه مفید منظم بودن در نشست ها است که تاکنون به استان کهگیلویه و بویراحمد آمده است به گونه ای که تاکنون کمتر دیده شده است از عملکرد مدیران ابراز رضایت کند . البته در […]

اشتراک گذاری
21 November 2018
کد مطلب : 22987

 استاندار کهگیلویه و بویراحمد یکی از سختگیر و مشکل پسند ترین استانداران نسبت به عملکرد مدیران چه در حوزه اجرایی چه مفید منظم بودن در نشست ها است که تاکنون به استان کهگیلویه و بویراحمد آمده است به گونه ای که تاکنون کمتر دیده شده است از عملکرد مدیران ابراز رضایت کند . البته در این مورد بسیاری حق را به وی می دهند چرا که بیشتر جلسات کهگیلویه و بویراحمد از گذشته به نوعی فقط برای خالی نبودن عریضه! برگزار می شد و عملا تاثیر مثبتی در روند توسعه استان نداشت. 

همین عامل هم باعث شده بود که بدو ورود استاندار به کهگیلویه و بویراحمد ، با اقدامات و برخوردهای تند وی با مدیران همراه شود به گونه ای که گاهی افرادی را از ورود به جلسات منع می کرد و حتی افرادی را از جلسه بیرون می کرد. رویه استاندار به گونه ای بود که مدیرانی که تا قبل از این با چشمانی که مشخص بود تازه از خواب بیدار شده اند و به زحمت خود را به جلسه رسانده اند اما اکنون باید با برنامه و منظم در جلسات حاضر شوند از ترس اینکه مبادا در جمع با عتاب و خطاب های استاندار جدید مواجه شوند.

 

چرایی تقدیر استاندار از شورای آموزش و پرورش / درس احمدی برای مدیران کم کار

 

اما یکی از نشست هایی که همواره کمترین حاشیه ها را داشت ضمن اینکه معمولا با دستور کارهای مشخص و مفید برگزار می شد ، شورای آموزش و پرورش بود. هر چند عدم اشراف برخی اعضای غیره آموزش و پرورشی شورای آموزش و پرورش بر مشکلات و معضلات این دستگاه در بحث و بررسی دستور جلسات مشهود بوده و هست اما مدیریت خوب آموزش و پرورش و هدفمند برگزار کردن این شورا باعث شد که استاندار کهگیلویه و بویراحمد علیرغم مشکل پسندی ، از عملکرد این شورا تقدیر کند.

احمدی در هفتمین نشست شورای آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد که روز گذشته برگزار شد به صراحت از شیوه کار شورای آموزش و پرورش استان تمجید کند.

وی در این نشست گفته بود : شورای آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد جزو شوراهای فعال و پویا در کشور است و مصوبات آن نیز علاوه بر اثرگذار بودن به نحو مطلوب پیگیری و اجرا می شوند که از مجموعه آموزش و پرورش تقدیر می کنیم.

 

چرایی تقدیر استاندار از شورای آموزش و پرورش / درس احمدی برای مدیران کم کار

 

البته نشست شورای آموزش و پرورش با توجه به اینکه پایه های اصلی آن را مدیران فرهنگی تشکیل می دهند مطمئنا باید دارای توانمندی هایی فراتر از دیگر شوراها داشته باشد اما اینکه چرا شورای آموزش و پرورش اینگونه مورد تقدیر استاندار قرار گرفته است را از مدیر کل آموزش و پرورش پرسیدیم که هادی زارع پور به تابناک گفت :در ارزیابی های وزارت آموزش و پرورش در سال ۱۳۹۷ بویژه در زمینه تحقق درآمدهای اختصاصی پیش بینی شده خوشبختانه عملکرد شورای آموزش و پرورش استان در کنار عملکرد شورای آموزش و پرورش تهران جزو موفقترین شوراهای آموزش و پرورش کشور بود.

زارع پور افزود : بخش اعظمی از این موفقیت مرهون مدیریت کارآمد و راهبری های عالمانه دکتر احمدی استاندار محترم در جلسات شورای آموزش و پرورش استان بوده است.

وی در پایان گفت : شورای آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در سال های گذشته (۹۲ تا ۹۶) رتبه های دوم ، چنجم(دو سال) و هفتم در سطح کشور را کسب نموده است.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد صحبت های اخیر استاندار در تقدیر از شورای آموزش و پرورش استان نشان می دهد که در صورت منظم و پیگیر بودن مدیران در کارهای خود ، مطمئنا شاهد رویت زبان تحسین و تقدیر استاندار خواهند بود .

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *