آخرین اخبار
اشتراک گذاری
20 November 2018
کد مطلب : 22896

حجت‌الاسلام سید نورالله جنتی‌پور  به بخشی از عملکرد اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد در دهه وقف سال جاری اشاره کرد و گفت: یکی از اقدامات برگزاری همایش استانی وقف و رسانه با تجلیل از اصحاب رسانه و قلم بود.

وی گفت: تجلیل از واقفین و خیرین برتر استانی توسط معاونت فرهنگی، برپایی نمایشگاه استانی همه واقف باشیم در طول دهه وقف، غبار روبی گلزار شهدای بقعه متبرکه امام‌ زاده حسن روستای مهریان و غبار روبی گلزار شهدای امام‌زاده جعفر گچساران و کلنگ‌زنی شروع کار ساخت سرویس‌های بهداشتی بقعه متبرکه بی‌بی‌خاتونین درسقاوه از دیگر اقدامات اداره کل اوقاف و امور خیریه استان بوده است.

این مسؤول گفت: غبارروبی بقاع متبرکه شاخص استان، بازدید از روند ساخت بقعه متبرکه اما‌م‌زاده فرج‌الله یاسوج، نشست توجیهی آموزشی با مربیان طرح بشارت ۱۴۵۲ شهرستان بویراحمد با حضور رئیس اداره امور قرآنی در محل شبستان اما‌م‌زاده عبدالله و برگزار مراسم رحلت نبی اکرم و شهادت امام حسن در بقاع متبرکه استان از دیگر اقدامات بوده است.

جنتی‌پور ادامه داد: برگزاری مراسم شهادت امام رضا(ع) در بقاع متبرکه استان و اهدا مواد غذایی به ۶۰ خانوار نیازمند در بخش سپیدار توسط اوقاف بویراحمد از محل موقوفه مرحوم طاهری و نشست خبری با اصحاب رسانه از دیگر کارها بوده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان از نشست خبری روسای ادارات اجرایی بویراحمد و کهگیلویه و مسؤولان دفتر نمایندگی و امور خیریه شهرستان‌های باشت و بهمئی با اصحاب رسانه و سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه و دیدار روسای ادارات اجرایی و دفاتر نمایندگی با فرمانداران و ائمه جمعه در سطح شهرستان‌ها به عنوان دیگر اقدامات یاد کرد.

ارسال پیامک‌های مناسبتی در طول دهه وقف به جامعه هدف، دیدار با خانواده شهید پورمند در شهرستان بویراحمد به همراه رئیس بسیج دانشجویی استان و همچنین دیدار با خانواده شهید عیوضی توسط رئیس اداره اوقاف شهرستان گچساران از دیگر اقدامات دهه وقف بود که جنتی‌پور به آن اشاره کرد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *