آخرین اخبار

تاخت و تاز آخوندی با استفاده از ابزار باجناق گری در وزارت راه/رسانه های نزدیک به دولت هم از قدرت نخبگان لر ترس دارند!

رحمان وفانژاد یکی از فعالین اصلاح طلب هم استانی در یادداشتی به دفاع از سید کامل تقوی نژاد یکی از نامزدهای تصدی شهرداری تهران پرداخت و نوشت:

اشتراک گذاری
12 November 2018
کد مطلب : 22595

 

دومین بار است در مقام دفاع از شما می نویسم، بار اول که خودی ها در زمان مدیریت بانک سپه برای تامین منافع و اخاذی علیه شما دست به قلم شدند و جوابی هم به آنها رسید.

 

بار دوم امروز است که احزابی نوکیسه از دامن اصولگرایان به نام اصلاح طلبی فهمیدند شما هم مانند افشانی اهل دستبوسی و وعده به کاندیدای ۱۴۰۰ نیستید و در همان ابتدا با برنامه وسیع تبلیغ احزاب در فضای مجازی و حتی با ابزار مجازی رسانه های حامی دولت قضیه لر تا لر را در قصیده ای سرودند و فضای جامعه را به سوی انتخاب افرادی بردند که ماحصل مدیریتشان در وزارت راه یک بحران بزرگ بود و با سوء استفاده از ابزار باجناق گری در این وزارتخانه در تمام حوزه ها تاختند تا در استان کوچک ما سوء مدیریت به عزل و انتصاب ۴ نفر در یک دولت (تاکنون) نتیجه دهد.

 

این معضل اگر از سوی بعضی معتمدین و حافظان سلامت وزارتخانه مدیریت نمی شد، خدا می داند به کجاها ختم می شد.

 

شما در دوران مدیریت خود ثابت کردید اهل عمل هستید و در حوزه سازمان امور مالیاتی رانتهایی را افشا کردید که امثال نجفی در شهرداری تهران ۳ ماه نتوانستند در برابر فشار ها تحمل کنند.

 

شما نباید شهردار می شدید چون لر بودید و صادقانه راهتان را ادامه می دادید و متاسفانه هزینه های چند ده میلیاردی آقایان در انتخابات شورا را نمیتوانستید از جیب بیت المال با آن ها تسویه کنید.

 

شما نباید شهردار می شدید چون حضورتان یعنی ادامه با قدرت روند شفاف سازی افشانی  و رسوایی دزدان و چپاول گران بیت المال؛ در این بازی ثابت شد حتی رسانه های نزدیک به دولت هم ترس از قدرت شما و نخبگان قوم لر دارند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *