آخرین اخبار

جنگ و جدالها در کهگیلویه و بویراحمد؛ بکارگیری آقازاده های تهران نشین در هیئت مدیره ها

همواره در کهگیلویه و بویراحمد عرصه تاخت و تاز سیاسی و جولان های داخلی بوده است و کافیست یک استخدام کوچکی صورت پذیرد تا به ناگاه موج های عظیم رسانه ای شکل پذیرد. اما غافل از اینکه اینها در مقابل برخی اقدامات دیگر خیلی کوچک بنظر میرسند.

اشتراک گذاری
06 November 2018
کد مطلب : 22340

دیشب شب بسیار سختی برای کهگیلویه و بویراحمدی هایی بود که صادقانه پای استان شان مانده بودند و هماره نگاه شان این بود که بی ریا و بدون چشم داشتی برای استان شان قدم بردارند.

انتشار شجاعانه لیست اسامی هیئت مدیره شرکت های تابعه وزارت کار توسط مسئولین این وزارت خانه، برخی از جنبه های عملکردی پنهان سیاسیون مرکز نشین را مشخص کرد.

همواره در کهگیلویه و بویراحمد عرصه تاخت و تاز سیاسی و جولان های داخلی بوده است و کافیست یک استخدام کوچکی صورت پذیرد تا به ناگاه موج های عظیم رسانه ای شکل پذیرد. اما غافل از اینکه اینها در مقابل برخی اقدامات دیگر خیلی کوچک بنظر میرسند.

شاید الان بهتر میفهمیم که چرا سیاسون ما خود را در مرکز پنهان کرده اند و عملا در استان کمتر پیدایشان می شود و چه اموراتی را در حال طی کردن هستند!

افراد بسیاری در انتخابات مختلف می گفتند که چرا فلانی و فلانی در انتخابات حضور ندارد، اشاره ما به شخص خاصی نیست اما رمزگشایی از موضوعاتی است که دل هر خواننده ای را به درد می آورد.

لیست اسامی زیر که توسط برخی رسانه های محلی استان منتشر شد آنچه که پنهان بود را عیان ساخت:

نام فرزندان نمایندگان اسبق استان، برخی نمایندگان کهگیلویه و بویراحمدی حاضر در مجلس از حوزه های مختلف انتخابیه و وابستگان آنها در این لیست ها خودنمایی میکند!

قصاوت را با خواننده محترم میگذاریم. و هیچ حدیث و سخنی بیش از این جایز نیست.

آیا اسطوره سازی ها همچنان ادامه می یابد؟

آیا مردم شفاف همه چیز را درک خواهند کرد؟

آیا یکبار برای همیشه بر اساس یک منطقه متعدل تصمیم سازی میکنند؟

این مطلب بدون برچسب می باشد.

One response to “جنگ و جدالها در کهگیلویه و بویراحمد؛ بکارگیری آقازاده های تهران نشین در هیئت مدیره ها”

  1. Anonymous says:

    با سلام و عرض ادب
    یکی از آقا زاده های که در این دولت بر خلاف قانون در جمعیت هلال احمر بکار گیری شده آقای حسینی المدنی داماد وزیر محترم اطلاعات است جالب بدونید طبق قانون خدمات کشوری ماموریت و انتقالی از شرکت خصوصی به دستگاه ها ممنوع است اما آقاحسینی المدنی اول بردن شرکت خاتم که طرف قرارداد با بیمارستان خاتم هست یک قرارداد کارگری بستند بعد آوردن جمعیت هلال احمر بعنوان مشاور رئیس جمعیت منصوب کردند.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *