آخرین اخبار
اشتراک گذاری
30 October 2018
کد مطلب : 22145

رئیس دادگستری شهرستان لنده گفت: برخی از معلمانی که کم کاری می کنند و اقدام به تائیدیه گواهی از پزشکی قانونی می کنند مراقب باشند در صورت عدم اثبات بیماری با آنان برخورد خواهدشد.

عبدالله سعادتیان افزود: یکی دیگر از آسیب های که در سطح ادارات مشاهده می شود بحث عدم خروجی مناسب جلسات است که این موضوع بر روند تصمیم گیری و برنامه ریزی برای آینده دستگاه متولی نیز مشکلاتی حادث خواهد کرد.

رئیس دادگستری شهرستان لنده تصریح کرد: انتخاب مدیران کم تجربه در مدارس عامل بروز برخی مشکلات می شود که این موضوع نیز باعث نارضایتی والدین شده است.

وی تاکیدکرد: ضمانت فرهنگیان یکی از مهمترین مباحثی است که در برخی پرونده ها متاسفانه این قشرفرهیخته را روانه زندان کرده است که لازم است این عزیزان در حوزه ضمانت ها قدری محتاط تر عمل نمایند تا گرفتار این قبیل مشکلات نشوند.این مقام مسئول هشدار داد: فضای مجازی یکی از آسیب ها و تهدیدات جدی در مدارس است که مدیران و معلمان باید دانش آموزان را از ورود موبایل به مدارس منع کنند.

رئیس دادگستری لنده خاطرنشان کرد: کلاس های آموزشی خوبی توسط دادگستری شهرستان لنده در حوزه پیشگیری از وقوع جرم به خصوص در حوزه فضای مجازی برگزار شده و در آینده نیز برگزار خواهیم کرد.

سعادتیان خطاب به مسئول امور حقوقی اداره آموزش و پرورش شهرستان لنده گفت: نظارت بر موقوفات به خصوص مدارس وقفی باید بادقت و سرعت بیشتری صورت گیرد و نسبت به گرفتن سند ملکی آنان اقدام شود.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *