آخرین اخبار
اشتراک گذاری
27 October 2018
کد مطلب : 22069

 

شاید ملتهب کردن فضای عمومی و دامن زدن به سیاست بازی خوشایند و مطلوب عده ای باشد که موجودیت و شاید آینده ی خود را در لوای وجود سیاست شبه احزاب می پندارند و به همین خاطر دنیای مجازی را بهترین جولانگاه دانسته و به زعم باطل، سیاست گذاری خود را با تکیه و تحریک احساسات جوانان که بیشترین قشر کاربر و مخاطب این دنیای تأثیر گذار هستند، می گذارند و گهگاهی که فرصتی یابند در فضای حقیقی نیز.

بی شک وجود احزاب به شکل رسمی و شناسنامه دار، لازمه ی پویایی جامعه است و کسی با این اصل مدنی مخالفتی ندارد اما شرایط امروز جامعه ما، غالب شدن مشکلات اقتصادی و معیشتی و هجمه سیاست های برون مرزی در قالب های گوناگون و مختلف بر هیچ کس پوشیده نیست به گونه ای که نیازی به نفی و اثبات ندارند.

محور بحث، حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ است جایی که سردار عدل هاشمی پور مکرر و در مجامع داخلی و تریبون های مختلف به آن پرداخته است.
ماحصل کلامش این است:
« چپ و راست کهگیلویه را نه تنها به بهشت نمی برند بلکه عامل پسرفت و عقب ماندگی آن نیز بوده اند.»
موضوعی که نماینده دور هشتم و نهم کهگیلویه در مجلس نیز به آن اذعان نمود.

در سفر دوره ای استاندار کهگیلویه و بویراحمد به شهرستانهای دهدشت و چرام این موضوع نیز به صورت تلویحی و غیر رسمی اما ملموس، محور جلسه شورای اداری کهگیلویه قرار گرفت.

جائیکه نماینده شورای اداری کهگیلویه در سخنانش محکم به آن پرداخت و بیان خدمات از زبان نماینده های مردم در مجلس اعتراض نمود و دست به دامان نماینده عالی دولت شد.

پس از او نماینده کهگیلویه پشت تریبون رفت و ضمن اصرار بر مواضع قبلی و اصل دانستن خدمت به مردم، همه دولت ها را متعلق به نظام جمهوری اسلامی دانست، و پرهیز از این مباحث و محور قرار دادن اندیشه خدمتگزاری خصوصا در نگاه مسئولان، توصیه ی اکید نمود.
مهندس هاشمی پور نقش خود در ارائه خدمات به مردم را رایزنی، تعامل، تلاش و پشتیبانی دانست و خود را پل ارتباطی مدیران اجرایی استان با وزارتخانه ها و مدیران بالا دستی در ارائه خدمت رسانی به مردم عنوان نمود.

اذهان و نگاه ها خود به خود منتظر دیدگاه های دکتر احمدی ماند تا اینکه رشته سخن را در دست گرفت و شاید بر خلاف انتظار عده ای گفت:
هدف اصلی خدمت به مردم است و مهم نیست چه کسی کار می کند، مهم رضایت مردم است.

دکتر احمدی افزود:
از تنگ نظری، طیف بندی و نگاه های سیاسی بپرهیزید و با تغییر طرز فکر خود، نگاه را از دایره های تنگ عبور دهید.
نماینده عالی دولت از تلاش ها، پیگیری ها و خدمات حاج عدل هاشمی پور و همراهی وی با مسئولان اجرایی در خدمتگزاری به مردم تشکر و قدردانی نمود و گریزی به نیروگاه ۷۵۰ مگاواتی سیکل ترکیبی دهدشت زد و افزود:
برای همه مایه ی تعجب است که این طرح در مدت یک سال به سرعت در حال پیشرفت است و به آن افتخار می کنیم.

دکتر احمدی در پایان گفت:
به فهم مردم کهگیلویه ایمان دارم و این مردم فهیم تحولات را به خوبی رصد و آنالیز می کنند.
به امید روزی که خدمت به عموم مردم و جلب رضایت آنان بر هر شخص و گروه و قوم و حزبی ارجح دانسته شود.
چراکه رضایت مردم، مقدمه و لازمه ی جلب رضایت پروردگار است.

با احترام به خوانندگان
سید حسین رهی
آبان ۹۷

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *