آخرین اخبار

با کلی گویی چیزی تغییر نمی کند/ به جای مدیران دانشگاه گل بگذارید!

جلسه کارگروه تخصصی اجتماعی، فرهنگی کهگیلویه صبح امروز به ریاست معاون فرماندار در سالن کنفرانس فرمانداری دهدشت برگزار شد.

اشتراک گذاری
17 October 2018
کد مطلب : 21742

معاون فرماندار کهگیلویه اظهار داشت: آسیب های اجتماعی باید در صدر برنامه ریزی مسولان باشد و برای کاهش این معضلات نیاز به همکاری همگانی است.

ابراهیم خنجری ابراز داشت: با دعوت از مسولان استانی در جلسات آینده در این زمینه برنامه ریزی خواهد شد.

مدیر فرهنگ و ارشاد کهگیلویه اولویت بندی آسیب های اجتماعی را ضرورتی انکار ناپذیر دانست و اظهار داشت: اگر قرار بر کلی گویی باشد چیزی تغییر نخواهد کرد.

سیدایرج کاظمی جو ابراز داشت: اینکه در بیشتر جلسات همه میخواهند حرف نزنند پسندیده نیست بلکه باید بیان موارد باید بصورت تخصصی و کارشناسی شده باشد.

وی با یادآوری سخنان نظری معاون سیاسی استاندار و همچنین رضایی مدیرکل مبارزه باموادمخدر استانداری در زمینه اختصاص اعتبار قابل توجه به سازمان های مردم نهاد عنوان کرد: همچنان منتطریم که تکلیف و وضعیت این اعتبارات مشخص شود چون بسیاری از مدیران سمن های کهگیلویه از این موضوع اظهار بی اطلاعی می کنند.

وی افزود: حضور مدیران سمن ها به همراه مدیران کل در چنین جلساتی می تواند به ریشه یابی و برطرف نمودن معضلات کمک شایانی کند.

متولی فرهنگ و ارشاد کهگیلویه با انتقاد از بی تحرکی و عدم شرکت مسولان دانشگاهی در چنین جلساتی به طعنه گفت: باید بر سرصندلی مسولان دانشگاه ها در جلسات گل گذاشت.

در ادامه مدیر آموزش وپرورش کهگیلویه اظهار داشت: بخشی از آسیب های اجتماعی نتیجه سوء مدیریت هاست که نمونه آن در مسکن مهردهدشت دیده میشود.

علی پورک پور ابراز داشت: در حوزه دینی تولید محتوی و افزایش اعتقاد جوانان توسط متولیان فرهنگی در کمک به جلوگیری از آسیب های اجتماعی موثر است.

وی افزود: گفتمان شادی در بین جوانان باید ترویج داده شود.

این مدیر ادامه داد: نیاز است که کودکان کار ساماندهی شوند.

پورکپور تصریح کرد: به سکونت گاه های غیررسمی توجهی نداریم و در زمینه رعایت پیوست فرهنگی نیز باید مصداقی عمل نماییم

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *