آخرین اخبار

روز خوش از وام گیرندگان حرفه‌ای در کهگیلویه و بویراحمد گرفته می‌شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از تشدید نظارت‌ها در زمینه هزینه کرد تسهیلات اشتغال خبر داد و گفت: روز خوش را از وام گیرندگان حرفه‌ای می‌گیریم و انحراف در تسهیلات اشتغال را به حداقل ممکن می‌رسانیم.

اشتراک گذاری
15 October 2018
کد مطلب : 21623

جعفر گوهرگانی در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: اجرایی و هموار کردن طرح‌های جدید سرمایه گذاری و بررسی وضعیت کنونی طرح های اقتصادی مشکل دار استان از جمله مهمترین وظایف این ستاد است.

وی به عملی شدن مصوبات جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید تاکید کرد و افزود: در این نشست‌ها هر تصمیمی در قالب مصوبات گرفته شده و براساس ظرفیت‌های قانونی باید اجرا شوند.

گوهرگانی تاکید کرد: تمام مصوبات کارگروه اشتغال استان در چهار بخش تسهیلات مشاغل خانگی، صندوق توسعه ملی، اشتغال فراگیر و اشتغال روستایی و عشایری در استان توسط دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عمل کننده لازم الاجرا است.

 معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: تمام دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل به دنبال این باشند که تسهیلات ابلاغی در راستای ایجاد اشتغال پایدار جذب شود.

گوهرگانی بیان کرد: برای جلوگیری از انحراف تسهیلات، کنترل، نظارت‌ها و بازدید از طرح‌ها توسط  کمیته ای متشکل از نمایندگان دستگاه معرفی کننده طرح، نماینده بانک، اداره تعاون، کار و امور اجتماعی و نماینده فرمانداری هرشهرستان انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه نتیجه بازدید از طرح‌ها در کمیته نظارت عالی استان ارائه تا هرجایی که انحرافی بوده جلوی آن گرفته شود، تصریح کرد: تمام موارد تسهیلات اشتغالزای ابلاغی به استان به صورت شناور بوده و فرمانداران می‌توانند علاوه بر سهمیه به هر میزان طرح تولیدی و اشتغالزا در شهرستان داشته باشند نسبت به جذب تسهیلات به روند صحیح آن اقدام کنند. 

به گزارش تسنیم، در این نشست تعداد ۶ طرح تولیدی مشکلات آن مورد بررسی قرار گرفت و نسبت به نحوه توزیع و سهمیه بندی  سبوس در کارخانه‌های آرد استان تصمیمات لازم اتخاذ شد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *