آخرین اخبار

امکان جابجایی شهردار یکی از شهرهای بزرگ استان قوت گرفت

متاسفانه در ابتدای انتخاب شهردار فعلی، لابی هایی صورت گرفت که مورد رضایت ما نبود و بدلیل اینکه خواستیم ترکیب های گوناگون ایجاد نشود رضایت بر گزینه مطرح شده دادیم، هرچند که یکی از اعضای با سابقه شورا در مصاحبه علنی از وی بعنوان ضعیف ترین شهردار تاریخ این شهر یاد کرد.

اشتراک گذاری
10 October 2018
کد مطلب : 21540

با توجه به جابجایی رییس شورای شهر که مهمترین مدافع شهردار فعلی شهر بود، تصمیم نامحسوس اکثریت اعضای شورای شهر بر جایگزینی یک گزینه توانمند غیربومی است.

وی ادامه داد: متاسفانه در ابتدای انتخاب شهردار فعلی، لابی هایی صورت گرفت که مورد رضایت ما نبود و بدلیل اینکه خواستیم ترکیب های گوناگون ایجاد نشود رضایت بر گزینه مطرح شده دادیم، هرچند که یکی از اعضای با سابقه شورا در مصاحبه علنی از وی بعنوان ضعیف ترین شهردار تاریخ این شهر یاد کرد.

این منبع که خواست نامش فاش نشود گفت: طی یکسال گذشته متاسفانه اقدام بزرگ عمرانی در سطح شهر شاهد نبودیم و این خود موجب شد که مطالبه مردمی به سمت شورای شهر بیاید و بنابراین ناچار هستیم از یک گزینه کارآمد و قوی در این حوزه استفاده کنیم.

وی در پایان گفت: با توجه به اینکه برخی جزییات را در آینده بطور رسمی اعلام میکنیم، بی شک این موضوع شامل پروسه ای زمانبر است اما قول می دهیم تا چندماه آینده نهایی شود.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *